Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Ja, Paulissen is voor 1 of 2 wedstrijden een prima vervangen. En zelfs ter Heide is redelijk tot goed ingevallen na de winter.

Ik snap de verbazing ook niet zo goed... het is al heel lang bekend dat we willen cashen voor Mees.
Ben benieuwd of Diemers in de wachtkamer zit, dan zou het niet een heel groot probleem zijn.

AL

Is Daniel van Kaam geen interessante optie voor verdedigende middenvelder?
Groot talent en speelde eerst alles bij Groningen en ook nog Jong Oranje.

EdsjeSCC

Citaat van: Bankzitter op augustus 01, 2022, 19:44:38
Ja, Paulissen is voor 1 of 2 wedstrijden een prima vervangen. En zelfs ter Heide is redelijk tot goed ingevallen na de winter.

Ik snap de verbazing ook niet zo goed... het is al heel lang bekend dat we willen cashen voor Mees.
Ben benieuwd of Diemers in de wachtkamer zit, dan zou het niet een heel groot probleem zijn.

Die wil op 10

sunderland

Citaat van: AL op augustus 01, 2022, 19:49:11
Is Daniel van Kaam geen interessante optie voor verdedigende middenvelder?
Groot talent en speelde eerst alles bij Groningen en ook nog Jong Oranje.
zou zeker wat zijn. Zit ook pit in

Bankzitter

Zou er ook 2 halen op 6 ... wellicht een talent als vd Kaam en een ervaren speler die ook op 10 kan ;)

Bernardo

Toch zie ik Paulissen het liefst in een aanvallende rol op de positie van Jacobs. Heeft dat een periode heel goed ingevuld met na de winterstop, totdat hij er uit het niets ineens weer naast stond.

Mocht Hoedemakers vertrekken moeten er gewoon 2 vervangers komen.

zeewolde

Lekker dagje zo. Ipv Sambo en die Noor te begroeten raken we straks Hoedemakers nog kwijt. Gaat veel vertrouwen geven in een goede competitiestart, zeker gezien ook vd Water voorlopig niet speelt.

De Gast

Citaat van: Bernardo op augustus 01, 2022, 20:13:30
Toch zie ik Paulissen het liefst in een aanvallende rol op de positie van Jacobs. Heeft dat een periode heel goed ingevuld met na de winterstop, totdat hij er uit het niets ineens weer naast stond.

En op het eind van de competitie stond hij er toch weer in. Dat heeft imo toen nog voor de ommekeer gezorgd. Het lijkt wel of iedereen dat vergeten is.

Specuveter

Citaat van: sunderland op augustus 01, 2022, 19:26:48
Mees ook nog weg waarschijnlijk, ik zou het wel weten Twente zijnde. Hij wil zelf ook weg heeft ie bij foeke aangegeven tja dan houd het op. Gvd.
Waar lees jij dit???

De Gast

Citaat van: sunderland op augustus 01, 2022, 19:26:48
Mees ook nog weg waarschijnlijk, ik zou het wel weten Twente zijnde. Hij wil zelf ook weg heeft ie bij foeke aangegeven tja dan houd het op. Gvd.

Niet zo paniekerig.

sunderland

Citaat van: Bernardo op augustus 01, 2022, 20:13:30
Toch zie ik Paulissen het liefst in een aanvallende rol op de positie van Jacobs. Heeft dat een periode heel goed ingevuld met na de winterstop, totdat hij er uit het niets ineens weer naast stond.

Mocht Hoedemakers vertrekken moeten er gewoon 2 vervangers komen.
ik ook. Vond dat toen zwaar onterecht en had het ook gelijk gehad met die trainer

CambuurAmersfoort

Ik vind Paulissen afgelopen jaar na Mees onze meest stabiele middenvelder. Ik heb eigenlijk geen idee waarom hij altijd de pineut is eigenlijk... wat mij betreft momenteel zeker basis als hij het niveau van vorig jaar doortrekt.
Eigenlijk bijzonder dat hij zelf wilt blijven als er zo met hem wordt omgegaan. Hopelijk dit jaar eindelijk basisspeler wat hij zeker wel verdient na zijn niveau van vorig jaar.

Eewal

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 02, 2022, 07:21:48
Ik vind Paulissen afgelopen jaar na Mees onze meest stabiele middenvelder. Ik heb eigenlijk geen idee waarom hij altijd de pineut is eigenlijk... wat mij betreft momenteel zeker basis als hij het niveau van vorig jaar doortrekt.
Eigenlijk bijzonder dat hij zelf wilt blijven als er zo met hem wordt omgegaan. Hopelijk dit jaar eindelijk basisspeler wat hij zeker wel verdient na zijn niveau van vorig jaar.
Hij zeurt nooit en als Limburger past hij zich hier makkelijk aan en lijkt het echt naar de zin te hebben. Dat vind  ik echt mooi om te zien.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 01, 2022, 20:17:58
Lekker dagje zo. Ipv Sambo en die Noor te begroeten raken we straks Hoedemakers nog kwijt. Gaat veel vertrouwen geven in een goede competitiestart, zeker gezien ook vd Water voorlopig niet speelt.
klopt ik hou mijn hart vast.

Montana