Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Rigo hebben we ook geen fluit aan

Collingwood

Citaat van: Collingwood op augustus 10, 2021, 13:06:08
El Bouchatoui mag vertrekken bij Feyenoord. Zou een goede optie zijn voor ons middenveld.

Wordt verhuurd aan RKC, geen goede optie dus.
Kalmte alleen kan u redden.

Oetseuuh

Messi, beoogd nieuwe nummer 10, tekent een contract voor 2 jaar bij PSG. Ken van het lijstje.  :koffie :proost

D.H.Skolten

Citaat van: oscarsielstra op augustus 10, 2021, 12:19:26
Zo lang de centen goed zijn .. is niks te ver ..  8)
Leeuwarden is te ver, als ze niks kunnen verdienen ....
Pure drogreden om niet te komen  8P
Dat is waar, maar als je ook nog geen geld hebt, en kunstgras , kijken spelers naar andere clubs.



veteraan

Het zou niet slecht zijn om meer gericht aan het imago te werken.
Cambuur kan met bepaalde eigenschappen meer respect afdwingen dan nu gebeurt.
Het nuchtere noordelijke, het Engels aandoende publiek en het tegendeel zijn een patserige poenclub kan indien goed gebracht een sterk imago zijn

Bankzitter

Op het veld hebben we dat wel gedaan met dominant spel en veel goals.
Ik had ook wel gehoopt dat daar ook wel een wervende kracht van uit zou gaan, zeker naar KKD-spelers.
Maar daar wordt momenteel ook met geld gesmeten.

Lore

Citaat van: veteraan op augustus 11, 2021, 08:04:30
Het zou niet slecht zijn om meer gericht aan het imago te werken.
Cambuur kan met bepaalde eigenschappen meer respect afdwingen dan nu gebeurt.
Het nuchtere noordelijke, het Engels aandoende publiek en het tegendeel zijn een patserige poenclub kan indien goed gebracht een sterk imago zijn

Ik ga er eigenlijk vanuit dat Cambuur dit echt wel laat weten aan nieuwe kandidaten. Maar hoe zou jij dit meer onder de aandacht willen brengen?

Noordcambuur

Citaat van: veteraan op augustus 11, 2021, 08:04:30
Het zou niet slecht zijn om meer gericht aan het imago te werken.
Cambuur kan met bepaalde eigenschappen meer respect afdwingen dan nu gebeurt.
Het nuchtere noordelijke, het Engels aandoende publiek en het tegendeel zijn een patserige poenclub kan indien goed gebracht een sterk imago zijn
nou ben ik heel benieuwd had het nieuwe stadion er nu gestaan waren ze dan wel gekomen.

veteraan

Het communiceren van een club identiteit is een vak op zich.Je zou in aanloop naar een nieuw stadion samen met de stad een campagne op kunnen zetten.Leeuwarden heeft bureaus die dat goed kunnen en een mooie eredivisieclub is een argument voor bedrijven om je in Leeuwarden te vestigen

Voor spelers om trots op te zijn daar een paar jaar gespeeld te hebben

Lore

Citaat van: veteraan op augustus 11, 2021, 08:37:22
Het communiceren van een club identiteit is een vak op zich.Je zou in aanloop naar een nieuw stadion samen met de stad een campagne op kunnen zetten.Leeuwarden heeft bureaus die dat goed kunnen en een mooie eredivisieclub is een argument voor bedrijven om je in Leeuwarden te vestigen

Voor spelers om trots op te zijn daar een paar jaar gespeeld te hebben

Hmm, best interessant om met andere profesionals na te denken over hoe je Leeuwarden/Cambuur als propositie neer kan zetten,

veteraan

Citaat van: Lore op augustus 11, 2021, 08:57:15
Hmm, best interessant om met andere profesionals na te denken over hoe je Leeuwarden/Cambuur als propositie neer kan zetten,

Je zou een digitale pitch kunnen doen met een aantal bedrijven
De eredivisie betreden in een nieuw stadion is een prachtig beeld van een zich steeds vernieuwende stad ??

sunderland

Het gaat hier over nieuwe spelers en hier worden allemaal andere dingen neer gekalkt.

Specuveter

Namen wil ik horen....

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2021, 09:38:06
Het gaat hier over nieuwe spelers en hier worden allemaal andere dingen neer gekalkt.
Heb je wel eens he..... dat je beetje uit de koers gaat, gelukkig is dat hier geen enkel probleem.

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 11, 2021, 09:47:49
Heb je wel eens he..... dat je beetje uit de koers gaat, gelukkig is dat hier geen enkel probleem.
structureel hier. Dat je het niet eens bent met Corona ofzo hoeft hier niet te staan. Een mening over spelers dat hoort hier. Bij weds gaat het continu over de Corona shit.