Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Specuveter op augustus 11, 2021, 09:44:46
Namen wil ik horen....
ik ook. Ik heb vernomen dat psv er misschien uit kan gaan omdat wij tussen Benfica in zitten. Zou beter zijn voor ons om aanpassingen te doen en conditie op te bouwen

justremco

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2021, 11:09:58
ik ook. Ik heb vernomen dat psv er misschien uit kan gaan omdat wij tussen Benfica in zitten. Zou beter zijn voor ons om aanpassingen te doen en conditie op te bouwen

Is wel over gesproken, maar voor zover ik weet heeft PSV besloten om "gewoon" te spelen

Grijskijkert

#37472
Citaat van: justremco op augustus 11, 2021, 11:13:08
Is wel over gesproken, maar voor zover ik weet heeft PSV besloten om "gewoon" te spelen
Ze wilden weer een makkelijke tegenstander tussen de Europese wedstrijden?
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: justremco op augustus 11, 2021, 11:13:08
Is wel over gesproken, maar voor zover ik weet heeft PSV besloten om "gewoon" te spelen
gaat om blessures ed

zeewolde

Summerville morgen keuring?
Of 3 anderen naar het MCL?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op augustus 11, 2021, 11:15:41
Ze wilden weer een makkelijke tegenstander tussen de Europese wedstrijden?
Net als het jubileum potje :_schater
Henk, held, bedankt

Trainert!

Citaat van: zeewolde op augustus 11, 2021, 11:35:11
Summerville morgen keuring?
Of 3 anderen naar het MCL?

Komt voor zondag niks meer bij. Laatste week augustus komen er nog buitenkansje.

Noordcambuur


Montana


zeewolde


Montana

Antonia is niet heel veel minder dan Messi...;)

Collingwood

Cambuur doet Antonia aanbod, donderdag duidelijkheid

SC Cambuur heeft Jarchinio Antonia alsnog een nieuw contract aangeboden. Donderdag wordt volgens bronnen duidelijk of de vleugelspeler akkoord gaat en zodoende terugkeert bij de club uit Leeuwarden. Ook is Cambuur dicht bij nog meer nieuwe spelers.

De Leeuwarders besloten eerder deze zomer nog om Antonia geen nieuwe verbintenis voor te leggen. Toch was de deur voor beide partijen nooit definitief dicht. Sinds afgelopen maandag traint hij weer mee met Cambuur, dat naarstig op zoek is naar spelers om de smalle selectie mee uit te breiden en te versterken. Antonia kent de speelstijl, de selectie en staf en is op meerdere plekken inzetbaar. Mede daarom hebben gesprekken nu alsnog geleid tot een aanbod. De verwachting is dat de partijen eruit komen.

Versterkingen aanstaande
Al weken probeert Cambuur zich op meerdere plekken te versterken. Namens de club wil niemand op namen ingaan, maar het is inmiddels duidelijk dat de Leeuwarders dicht bij een overgang waren van (huur)spelers van Aston Villa en Manchester United. Dat ketste, ondanks gesprekken, in beide gevallen af.

Wel is de verwachting nog altijd dat er over een paar dagen een of meerdere nieuwelingen kunnen worden begroet. Van een akkoord is echter nog geen sprake, dus opnieuw is geduld vereist. Of Antonia zich bij de selectie voegt, wordt hoe dan ook snel duidelijk.

Cambuur begint de competitie in de eredivisie zondagmiddag om 12.15 uur met een thuiswedstrijd tegen FC Groningen. De transfermarkt is vervolgens nog ruim twee weken open.

https://lc.nl/sport/Cambuur-doet-Antonia-aanbod-donderdag-duidelijkheid-26985001.html

Over Antonia: wat mij betreft prima, mits er nog een topper voor de zijkanten bij komt die zowel op links als rechts kan spelen. Verder heel benieuwd natuurlijk naar de andere mogelijke nieuwe spelers.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Eigenlijk waren er 2 toppers nodig om niet er op achteruit te gaan in de aanval.
Ik kreeg altijd het gevoel dat Henk wel heel enthousiast is over Antonia en Booij wellicht wilde doorselecteren op de vleugels. Wel direct inzetbaar en evt back , dat is dan wel weer mooi.

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op augustus 11, 2021, 16:45:38
Eigenlijk waren er 2 toppers nodig niet achteruit te gaan in de aanval.
Ik kreeg altijd het gevoel dat Henk wel heel enthousiast is over Antonia en Booij wellicht wilde doorselecteren op de vleugels. Wel direct inzetbaar en evt back , dat is dan wel weer mooi.

Ja, maar dat hadden eigenlijk een spits en één buitenspeler moeten zijn, want volgens mij hebben ze veel vertrouwen in Kallon. Daarbij zou dan wel een betere vervanger dan Korte gehaald moeten worden omdat Kallon geregeld afwezig is. Als de andere buitenspeler die nog gehaald wordt bij afwezigheid van Kallon naar links kan is Antonia eigenlijk de 'vervanger' van Korte. In dat geval heb ik er weinig problemen mee. Voor wat betreft de spitspositie is het afwachten, laten we Hendriks en Boere eerst maar de kans geven.
Kalmte alleen kan u redden.

Naastismis

Wat een armoede, eerst Sambissa en nu Antonia. Toch niet best dat je weer terugvalt op spelers waar je afscheid van wilde nemen.