Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: oscarsielstra op augustus 10, 2021, 12:19:26
Zo lang de centen goed zijn .. is niks te ver ..  8)
Leeuwarden is te ver, als ze niks kunnen verdienen ....
Pure drogreden om niet te komen  8P
Niet helemaal, Azarkan mocht niet te ver van huis van zijn ouders...
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

El Bouchatoui mag vertrekken bij Feyenoord. Zou een goede optie zijn voor ons middenveld.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op augustus 10, 2021, 13:06:08
El Bouchatoui mag vertrekken bij Feyenoord. Zou een goede optie zijn voor ons middenveld.
is ie beter dan wat we hebben? Heeft ie ervaring? Staat ie er meteen?

Bankzitter

Voor de breedte toch? Dus dan moet 'ie beter zijn dan vd Heide op 6.

Collingwood

Citaat van: sunderland op augustus 10, 2021, 13:12:16
is ie beter dan wat we hebben? Heeft ie ervaring? Staat ie er meteen?

Moet dat dan voor de back up van Mees? Ik denk dat hij er voor die rol trouwens meteen staat, ja.
Kalmte alleen kan u redden.

R058

Citaat van: Collingwood op augustus 10, 2021, 13:15:24
Moet dat dan voor de back up van Mees? Ik denk dat hij er voor die rol trouwens meteen staat, ja.
Een jonge speler gaat hier niet komen om achter Mees te zitten. Dan komt hij nooit aan spelen toe. Hetzelfde geval met Rigo die ook genoemd wordt. Als er zo iemand komt moet hij ook hoop hebben op speeltijd op een andere positie. Bijv linkscentraal of op de back ipv Doke.

Collingwood

Citaat van: R058 op augustus 10, 2021, 13:26:31
Een jonge speler gaat hier niet komen om achter Mees te zitten. Dan komt hij nooit aan spelen toe. Hetzelfde geval met Rigo die ook genoemd wordt. Als er zo iemand komt moet hij ook hoop hebben op speeltijd op een andere positie. Bijv linkscentraal of op de back ipv Doke.

Dat zou kunnen, in dat geval zal hij denk ik wel naar de KKD moeten, denk niet dat hij met zijn staat van dienst ergens in de eredivisie een gegarandeerde basisplaats krijgt. Rigo is wel wat een ander verhaal denk ik, die heeft al wat meer ervaring. El Bouchatoui zou trouwens ook op de aanvallende posities op ons middenveld kunnen spelen. Maar goed, het is slechts een optie.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op augustus 10, 2021, 13:28:56
Dat zou kunnen, in dat geval zal hij denk ik wel naar de KKD moeten, denk niet dat hij met zijn staat van dienst ergens in de eredivisie een gegarandeerde basisplaats krijgt. Rigo is wel wat een ander verhaal denk ik, die heeft al wat meer ervaring. El Bouchatoui zou trouwens ook op de aanvallende posities op ons middenveld kunnen spelen. Maar goed, het is slechts een optie.
Is geschikt over te nemen door een niet verlengd en aflopend contract..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

#37448
Citaat van: Grijskijkert op augustus 10, 2021, 13:30:41
Is geschikt over te nemen door een niet verlengd en aflopend contract..

Hetzelfde geldt voor El Bouchatoui. Met 'ander verhaal' doelde ik er overigens op dat ik inschat dat Rigo wat minder snel voor de bank zal komen.

Overigens zijn er in Belgiƫ wel geruchten dat wij Rigo willen hebben zag ik net: https://www.voetbalnieuws.be/news/613917/belgische-club-lonkt-naar-exjeugdinternational-dante-rigo. Geen idee hoe betrouwbaar die site is.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op augustus 10, 2021, 13:32:42
Hetzelfde geldt voor El Bouchatoui. Met 'ander verhaal' doelde ik er overigens op dat ik inschat dat Rigo wat minder snel voor de bank zal komen.

Overigens zijn er in Belgiƫ wel geruchten dat wij Rigo willen hebben zag ik net: https://www.voetbalnieuws.be/news/613917/belgische-club-lonkt-naar-exjeugdinternational-dante-rigo. Geen idee hoe betrouwbaar die site is.
De beste speelt..(als je hem definitief op pikt). Transfermarkt geeft ook aan dat er interesse is van Cambuur..
IN HENK WE TRUST!!!


Bankzitter

Al ontkent door Cambuur zelf. Net als Van de la Parra.

Specuveter

Citaat van: Bankzitter op augustus 10, 2021, 13:46:25
Al ontkent door Cambuur zelf. Net als Van de la Parra.
Tuurlijk ontkent Cambuur.
Geen slapende honden wakker maken.

veteraan

Laten we hier ook maar even voorzichtig zijn
de vijand woont maar DKV

Bankzitter

Denk met Summerville ook wel taktiek is door te schakelen.
Als zij geen ja of nee zeggen dan afmelden en wie weet komen ze dan alsnog in de lucht.
Schiet zo niet op.