Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op augustus 10, 2021, 09:39:42
Dogan ook niet
Citaat van: sunderland op augustus 10, 2021, 09:38:31
El Allouchi heeft ook nog geen club volgens mij.
Ze vinden Leeuwarden te ver net als Azarkan...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 10, 2021, 09:42:17
Ze vinden Leeuwarden te ver net als Azarkan...
begint voor hun zo langzamerhand ook te knijpen. Beide hele goeie spelers die toen voor de verkeerde club hebben gekozen wb ts en voetbal

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op augustus 10, 2021, 09:44:23
begint voor hun zo langzamerhand ook te knijpen. Beide hele goeie spelers die toen voor de verkeerde club hebben gekozen wb ts en voetbal
Je zou zeggen van wel, maar ze kiezen liever iets in de buurt desnoods in de KKD, net als Azarkan heeft gedaan...
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Inderdaad een mooie dag voor een nieuwe speler |:)

justremco

Citaat van: sunderland op augustus 10, 2021, 09:38:31
El Allouchi heeft ook nog geen club volgens mij.

Is in onderhandeling met een club uit de Serie B

Specuveter

Maar morgen en Donderdag ook nog wel :_schater

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Rechtsback--->> Sambo
Linkercentrale verdediger--->> N. Bakker
Verdedigende middenvelder--->> Rigo
Linksbuiten--->> Conteh
Rechtsbuiten-->> Antonia

Met deze spelers erbij moet handhaving makkelijk te doen zijn ..is mijn gedachte |:)
IN HENK WE TRUST!!!

veteraan

Denk dat er sprake is van wat andere spelers die al wat langer 'hangen' met een wat hoger profiel

poelie-lwd

Ik vind Bakker en Sambo anders een vrij hoog profiel hebben  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Stiens

Citaat van: Grijskijkert op augustus 10, 2021, 10:55:06
Rechtsback--->> Sambo
Linkercentrale verdediger--->> N. Bakker
Verdedigende middenvelder--->> Rigo
Linksbuiten--->> Conteh
Rechtsbuiten-->> Antonia

Met deze spelers erbij moet handhaving makkelijk te doen zijn ..is mijn gedachte |:)

Zonet alle 5 gespot in het MCL  :y ;)

oscarsielstra

#37436
Citaat van: Grijskijkert op augustus 10, 2021, 09:42:17
Ze vinden Leeuwarden te ver net als Azarkan...

Zo lang de centen goed zijn .. is niks te ver ..  8)
Leeuwarden is te ver, als ze niks kunnen verdienen ....
Pure drogreden om niet te komen  8P

Bankzitter

Brengt zo'n Conteh de aanval naar een hoger niveau ? Dus met Schouten en Hoedemakers de extra kwaliteit?
Zal toch wat beters bij moeten dan Kallon/Doodeman voorin.

Eewal

Citaat van: Stiens op augustus 10, 2021, 12:11:43
Zonet alle 5 gespot in het MCL  :y ;)
misschien moet ik het niet zeggen, maar ik keur de spelers in het MCL  ben nu bezig met mijn eindrapport wat betreft Benschop. Hij is hier nu 6 weken, ik twijfel nog steeds. Wat vinden jullie?

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op augustus 10, 2021, 12:22:28
Brengt zo'n Conteh de aanval naar een hoger niveau ? Dus met Schouten en Hoedemakers de extra kwaliteit?
Zal toch wat beters bij moeten dan Kallon/Doodeman voorin.
Beoordeel zelf zou ik zeggen...   https://www.youtube.com/watch?v=BW5Li8Oku6Q&feature=emb_imp_woyt
IN HENK WE TRUST!!!