Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: sunderland op april 29, 2019, 12:03:34
Zou het toch niet op Roberta aan laten komen. Een goede spits die er staat zou welkom zijn

Robertha wordt nog steeds als ruwe diamant gezien, zal echt wel een topspits gehaald gaan worden voor naast Robertha.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

okkele

Citaat van: sunderland op april 29, 2019, 12:01:06
x 100. Ben wel fan van hem. Veel durf en vooruit denkend.
ik ook fan.
maar zeker ook van peersman,dat zou de enige kerel zijn in dit meidenklasje.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

speculeter

Citaat van: Galdiano op april 29, 2019, 13:20:47
Robertha wordt nog steeds als ruwe diamant gezien, zal echt wel een topspits gehaald gaan worden voor naast Robertha.
elke zomer weer....waar vind je die?
Serrarens mee vanaf de Graafschap?

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op april 29, 2019, 20:38:51
Serrarens mee vanaf de Graafschap?
Zou een prima keuze zijn, zou Robertha in de spits gaan draaien dan zou Serrarens prima vanaf het middenveld kunnen spelen,ik zie hem als een technisch betere versie van Barto.
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: speculeter op april 29, 2019, 20:38:51
elke zomer weer....waar vind je die?
Serrarens mee vanaf de Graafschap?

Binnen de club is al duidelijk gezegd dat ze in het  hart op alle posities een topper zal moeten komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Citaat van: Galdiano op april 29, 2019, 21:00:07
Binnen de club is al duidelijk gezegd dat ze in het  hart op alle posities een topper zal moeten komen.
op elke positie een Topper
Het zal mij benieuwen

Bascambuur

Die Schilder van Cambuur, is dat niet wat?

denistel

niet zoals ie de 1e helft speelde gister

Delfzijl/Cambuur

Sjonge Nisteltje zie jij nog ooit wat positiefs? Of zit je in een potje Koeleman zoetzure augurken.....
Man, poos geleden vond ik je postings altijd leuk om te lezen.
Tegenwoordig niks anders dan klagen op alles en iedereen.
Kom op man cheer up, het is ons Cambuur.....
Vergeet niet er lol aan te beleven.

Galdiano

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2019, 00:50:28
Sjonge Nisteltje zie jij nog ooit wat positiefs? Of zit je in een potje Koeleman zoetzure augurken.....
Man, poos geleden vond ik je postings altijd leuk om te lezen.
Tegenwoordig niks anders dan klagen op alles en iedereen.
Kom op man cheer up, het is ons Cambuur.....
Vergeet niet er lol aan te beleven.

Helemaal mee eens, ik waardeer de mening van Denistel, maar dee laatste tijd is het echt heel negatief! Of zoals hij zelf zegt "ik ben kritisch".

Kritisch goed, maar het slaat nu helaas te vaak door naar het negatieve.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco

Denistel benoemt idd vaak de negatieve(re) aspecten, maar zulke rare dingen zegt ie toch helemaal niet? Op basis van de eerste helft zou ik ook bijna niemand er bij houden want dat was gewoon ondermaats. En of we Schilder moeten houden hangt wmb vooral af van budget en of er mogelijkheden zijn om een betere speler voor die positie te halen. Speelt nog maar net op 6 in wat natuurlijk niet het meest geweldige team is uit de geschiedenis en daarom snap ik dat ze (voorlopig?) de gok nog niet aandurven.

Bankzitter

Sinds de promotie ben ik ook nog niet zo negatief geweest... waar moeten we positief over zijn? Niet de punten, niet het spel, geen speler is beter geworden... verloren jaar. En niks om volgend jaar op door te bouwen.

Enige lichtpuntje is de aanstelling van Henk en Sandor...

Zuid1991

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2019, 00:50:28
Sjonge Nisteltje zie jij nog ooit wat positiefs? Of zit je in een potje Koeleman zoetzure augurken.....
Man, poos geleden vond ik je postings altijd leuk om te lezen.
Tegenwoordig niks anders dan klagen op alles en iedereen.
Kom op man cheer up, het is ons Cambuur.....
Vergeet niet er lol aan te beleven.
Denistel is zeer objectief in wat hij ziet, en zo is het toch ook? Je ziet wat je ziet.
-Spel is niet om aan te gluren.
-Verdedigend voetbal
-we zijn dit seizoen niet 1 keer vermaakt.
Spelers die weg moeten,ze hebben bewezen technisch,mentaal, etc. het nivo aan te kunnen wat de nieuwe trainers 'verwachten'.
Oftewel: kwaliteitgebrek.
Om positief af te sluiten, in de play off met dosis geluk, strijd, en de twaalfde man, kan het nog wel eens gek gaan lopen.
En er is weer een positieve flow waarneembaar binnen de club: Henk en Sandor, al 2500 seizoenkaarten verlengd, het nieuwe stadion. |:)

Tanjajeah

Vorig jaar werd op 23 april de eerste versterking vastgelegd (Sambissa). Benieuwd wanneer de eerste nieuwe speler voor komend seizoen gepresenteerd wordt. 

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2019, 00:50:28
Sjonge Nisteltje zie jij nog ooit wat positiefs? Of zit je in een potje Koeleman zoetzure augurken.....
Man, poos geleden vond ik je postings altijd leuk om te lezen.
Tegenwoordig niks anders dan klagen op alles en iedereen.
Kom op man cheer up, het is ons Cambuur.....
Vergeet niet er lol aan te beleven.
ik ben het meestal met nistel eens. Iedereen heeft het nu over schilder maar waar was hij de laatste 1.5 jaar dan. Beetje verstoppertje spelen achterin en mee hobbelen. Als aanvoerder straalde hij ook niet uit wat een aanvoerder moet doen. Nistel zegt ook niks geks als hij meld waar schilder de eerste helft was waar ie heel slecht was. Het lijkt erop dat het nu nog even zal hewe bij schilder. Henk en Sandor volgen Cambuur en henben veel weds gezien. Henk ook nog vaak live. Ik ben het wel met velen hier eens dat er dan eerst maar een betere moet komen. En op de 6 positie kan schilder het niet eens een weds vol houden.