Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Bankzitter op mei 08, 2019, 07:22:33
Dat is slecht management... bij Emmen, de Graafschap ect. zijn vorig jaar voor de play offs ook al spelers gehaald.
En het gaat daar best aardig na de onverwachte promotie.

We voeren al jaren twijfelbeleid (wel/geen promotie, wel/geen stadion, wachten op buitenkansjes) waardoor we steeds te laat zijn.
We hebben een nieuwe as, nieuwe middenveld, nieuwe vleugels nodig, mogelijk nieuwe keeper en zelfs dan zijn we er nog niet...
er is daadkracht nodig.

Wij haalden vorig jaar met Sambissa ook al de eerste aanwinst in april. Henk en Sandor zijn achter de schermen al druk bezig met nieuwe spelers, maar hebben natuurlijk niet alle tijd van de wereld omdat de Graafschap ook nog steeds niet uitgespeeld is

zeewolde

Citaat van: Bankzitter op mei 08, 2019, 07:22:33
Dat is slecht management... bij Emmen, de Graafschap ect. zijn vorig jaar voor de play offs ook al spelers gehaald.
En het gaat daar best aardig na de onverwachte promotie.

We voeren al jaren twijfelbeleid (wel/geen promotie, wel/geen stadion, wachten op buitenkansjes) waardoor we steeds te laat zijn.
We hebben een nieuwe as, nieuwe middenveld, nieuwe vleugels nodig, mogelijk nieuwe keeper en zelfs dan zijn we er nog niet...
er is daadkracht nodig.
we hebben de bankvulling al, dat was vorig seizoen niet het geval.
We hebben maar weinig basisspelers voor komend seizoen al staan. Ik gok dat Sambissa basis zal blijven, de rechtsback is ingevuld en hopelijk de keeper. Rest moet nog gehaald worden en dat moet niet overhaast.

sunderland

Beter zo dan halven !

speculeter

Denk dat Jansen Maulun en Roberta ook basis klanten kunnen zijn.
Al hoop ik wel op een betere spits.

zeewolde

Citaat van: speculeter op mei 08, 2019, 08:49:27
Denk dat Jansen Maulun en Roberta ook basis klanten kunnen zijn.
Al hoop ik wel op een betere spits.
jansen heeft nog geen contract voor volgend seizoen

speculeter

Krijgt hij nog wel.

AL


Collingwood

#29587
Wie weet wat er achter de schermen allemaal al (is) gebeurt/d. Heb andere clubs overigens ook nog weinig tot niks zien doen.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Zou Wout Droste ook een optie zijn.
Nog maar 29.En als hij zijn nivo nog haalt prima versterking

speculeter

En verder een voorhoede met Ondaan Serrarens en vd Water lijkt me ook prima.

zeewolde

Citaat van: speculeter op mei 08, 2019, 09:37:53
Zou Wout Droste ook een optie zijn.
Nog maar 29.En als hij zijn nivo nog haalt prima versterking
sai en van deelen heb je nog, alleen als daar 1 van weggaat

Grijskijkert

Vermeij is ook beschikbaar..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: speculeter op mei 08, 2019, 09:38:41
En verder een voorhoede met Ondaan Serrarens en vd Water lijkt me ook prima.

Ondaan heeft nog een contract, dus mits daar gekke clausules instaan is ie onhaalbaar. Van der Water krijgt een kans bij Heracles omdat Kuwas voor 99% zeker vertrekt.

Citaat van: zeewolde op mei 08, 2019, 09:54:15
sai en van deelen heb je nog, alleen als daar 1 van weggaat

Zie Sai wel vertrekken als we niet promoveren, gezien de clausule in z'n contract

Citaat van: Grijskijkert op mei 08, 2019, 10:08:05
Vermeij is ook beschikbaar..

Mooi zo houden wmb, Houten Klaas

speculeter

Die Vermeij valt me ook tegen bij Den Bosch hoor.
Liever Serrarens.

sunderland

Citaat van: speculeter op mei 08, 2019, 10:44:12
Die Vermeij valt me ook tegen bij Den Bosch hoor.
Liever Serrarens.
ik vind serrarens juist een hark. Vermeij heeft een erediv salaris. Lijkt mij veel te duur, met vertrouwen maakt ie zo 20 of meer