Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Goudmijn is dat ook wat? :D

justremco

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 25, 2019, 18:42:35
Goudmijn is dat ook wat? :D

Die is al bijna 50, dus zou het niet doen


Tsjawat

Citaat van: speculeter op april 25, 2019, 20:35:14
|:)
Hou toch op man. Goudmijn? Die is toch veel te duur voor Cambuur. Ik denk trouwens ook n iet dat die een stap terug wil doen ook al betaal je hem veel.

SCCRulez

Citaat van: moodygrunn op april 21, 2019, 22:09:28
Ik tel er zo 4 die bij ons van waarde zouden kunnen zijn: Van Leer; Muhren; Korte; El Allouchi;
El Allouchi heeft doorlopend contract, van Leer lijkt mij niet betaalbaar voor scc (en presteert niet best), Muhren vond ik altijd leuke speler. Dit seizoen amper gespeeld en niet gescoord, maar zou hem toch graag erbij hebben, Korte zou idd wel leuke optie zijn. Idd niet allee maar brandhout, te kort door de bocht

Galdiano

Mitchel Paulissen mag vertrekken bij Roda, zou dat iets voor Cambuur zijn?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op april 27, 2019, 11:49:02
Mitchel Paulissen mag vertrekken bij Roda, zou dat iets voor Cambuur zijn?
ben wel fan van hem. Hij moet juist iets nieuws dus zou mooi zijn. Compleet andere wereld met 2 goede trainers zou mooi zijn

V-man


PePe


justremco

Giovanni Korte was vrijdag ook aanwezig begreep ik

speculeter

Citaat van: justremco op april 28, 2019, 11:26:22
Giovanni Korte was vrijdag ook aanwezig begreep ik
Ondaan en korte op de vleugels.
Ik teken ervoor

Galdiano

Citaat van: justremco op april 28, 2019, 11:26:22
Giovanni Korte was vrijdag ook aanwezig begreep ik

Correct, was later met Kippersluis en Mbende ergens opstap, maar dat heb jij vast ook wel gezien op instagram.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Blue_yellow

Voorhoede met korte robertha en van mieghem  |:)

sunderland

Citaat van: PePe op april 28, 2019, 11:23:28
David Sambissa is beter!
x 100. Ben wel fan van hem. Veel durf en vooruit denkend.

sunderland

Zou het toch niet op Roberta aan laten komen. Een goede spits die er staat zou welkom zijn