Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

En verder....
Darri reeds weggestuurd bij NEC nu weggestuurd bij Den Bosch.
Zou onze nieuwe leiding hem wel aan het voetballen kunnen krijgen?
Kan wel goed voetballen natuurlijk

AL

#29521
Reijnen
Niemeijer
Marinus
Bakker
Vd Looij
Darri
Van Mieghem
Seys
Ondaan
Moreiro
Olij(keeper)

Zomaar wat interessante spelers.
Er zijn er genoeg alleen is de vraag of er genoeg budget beschikbaar komt.

Bankzitter

Darri zou mij verbazen.
Mathieu kon ook goed voetballen (beter dan de rest in ieder geval).

speculeter

Citaat van: AL op april 21, 2019, 11:15:12
Reijnen
Niemeijer
Marinus
Bakker
Vd Looij
Darri
Seys
Ondaan
Moreiro
Olij(keeper)

Zomaar wat interessante spelers.
Er zijn er genoeg alleen is de vraag of we genoeg budget beschikbaar komt.
prima namen.
Bergsma....goudmijn...van Mieghem.
Hendriks en Janssen behouden.
Ma toch nog om tafel met Mbende of Steenvoorden.
Je kan er heel wat leuks van maken.

speculeter

Citaat van: Bankzitter op april 21, 2019, 11:18:10
Darri zou mij verbazen.
Mathieu kon ook goed voetballen (beter dan de rest in ieder geval).
Laatste jaren alleen maar mooi weer voetballers gehad.
Bij beetje weerstand moest men vertrekken
Denk dat Henk en Sandor hier beter mee om kunnen gaan.

AL

Citaat van: speculeter op april 21, 2019, 11:18:40
prima namen.
Bergsma....goudmijn...van Mieghem.
Hendriks en Janssen behouden.
Ma toch nog om tafel met Mbende of Steenvoorden.
Je kan er heel wat leuks van maken.

Jansen zou ik absoluut niet verlengen!

SCCRulez

Citaat van: AL op april 21, 2019, 11:22:06
Jansen zou ik absoluut niet verlengen!
lijkt mij ook niet. Erg weinig gebracht. Mooi lijstje opties trouwens AL, Foeke al even gemaild?

Noordcambuur

Citaat van: AL op april 21, 2019, 11:15:12
Reijnen
Niemeijer
Marinus
Bakker
Vd Looij
Darri
Van Mieghem
Seys
Ondaan
Moreiro
Olij(keeper)

Zomaar wat interessante spelers.
Er zijn er genoeg alleen is de vraag of er genoeg budget beschikbaar komt.
en wat komt er nog vrij b.v. bij clubs als NAC,Excelsior en de graafschap

SCCRulez

Citaat van: Noordcambuur op april 21, 2019, 21:38:22
en wat komt er nog vrij b.v. bij clubs als NAC,Excelsior en de graafschap
Bij NAC kan alleen maar brandhout zijn..

speculeter


sunderland

Rosheuvel halen! We kenne toch niet degraderen :_schater

moodygrunn

Citaat van: SCCRulez op april 21, 2019, 21:42:14
Bij NAC kan alleen maar brandhout zijn..

Ik tel er zo 4 die bij ons van waarde zouden kunnen zijn: Van Leer; Muhren; Korte; El Allouchi;
In Henk en Sandor we trust

Galdiano

#29532
De eerste beste die hier ooit nog de naam Goudmijn neerzet verdient wat mij betreft een ban. Die komt zwaar te kort voor Cambuur 1. Is net uit de luiers en dan bij Cambuur op 10 zetten. Yeah right  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Citaat van: Galdiano op april 21, 2019, 22:29:40
De eerste beste die hier ooit nog de naam Goudmijn neerzet verdient wat mij betreft een ban. Die komt zwaar te kort voor Cambuur 1. Is net uit de luiers en dan bij Cambuur op 10 zetten. Yeah right  :_schater
[/quote 1...wie zegt dat hij op 10 moet?
2...kijk zijn doelpunt van Vrijdag nog maar eens terug.

Collingwood

chris tempelman
@mactempel
Oussama Zamouri van FC Dordrecht staat in de belangstelling van verschillende Eredivisie- en KKD-clubs. De aanvaller tekende afgelopen zomer voor twee seizoenen, maar heeft de toezegging transfervrij te mogen vertrekken. Interessante buitenspeler voor menig club.

Benieuwd of wij daar ook bij zitten.
Kalmte alleen kan u redden.