Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Dreet op mei 24, 2013, 16:35:20
Tuurlijk zijn dit allemaal grote luchtfietsers, dat snap ik ook wel. Maar stel dat het serieus zou zijn, zou hij dan er wel instappen? Dat zou de hypocrisie ten top zijn toch?
Denk echt wel dat er goed over nagedacht wordt op de burelen van Cambuur. Een zakenman voelt ook wel vrij snel aan of hij te maken heeft met een serieuze potentiële geldschieter of met een charlatan

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op mei 24, 2013, 16:41:47
Inderdaad, je moet toch elke mogelijke investeerder serieus benaderen. Als goede zakenman merk je snel genoeg of het een serieuze investeerder betreft. Ik ben er dan ook van overtuigd dat Smid het iets genuanceerder zal hebben gezegd dan "doe maar een storting".
Oh je zei in grote lijnen hetzelfde... Excuus :P

vialli

Citaat van: Len Cantello op mei 23, 2013, 20:17:27
Ik snap niet dat vdB überhaupt in deze tijd op vakantie gaat......

We sitte in de Eredivisie, we hevve un geweldig feest had en de laatste weken
genooten, mag die man nauw oek even een weekje bekomme  :proost

Len Cantello

Citaat van: vialli op mei 24, 2013, 17:15:48
mag die man nauw oek even een weekje bekomme  :proost
Hoe oud is die gast? 80? Het is nu zaak dat de kapitein op het schip is.
:zweep
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op mei 24, 2013, 17:02:50
Oh je zei in grote lijnen hetzelfde... Excuus :P

:0= ik vergeef je
Area 58


SCCRulez

Ik ben voor het AS Monaco recept, promoveren en direct met rijke suikeroom doorknallen naar de titel  |:)
Ik vind  :jupiler prima maar dan wel in een kratje!! :proost

richard

Volgende week de eerste aankoop of misschien twee........geruchten stroom loopt als een tierelier, keeper, een speler uit de play offs die nu nog loopt of toch een speler die nog op vakantie is maar al wel vastgelegd is op foto.......afwachten, altijd leuk de geruchten, we zullen zien |:) |:)

denistel

Citaat van: Len Cantello op mei 24, 2013, 19:28:48
Hoe oud is die gast? 80? Het is nu zaak dat de kapitein op het schip is.
:zweep

wat denk jij dat die man de laatste maanden allemaal is overkomen ju.

denistel

Citaat van: richard op mei 25, 2013, 00:07:11
Volgende week de eerste aankoop of misschien twee........geruchten stroom loopt als een tierelier, keeper, een speler uit de play offs die nu nog loopt of toch een speler die nog op vakantie is maar al wel vastgelegd is op foto.......afwachten, altijd leuk de geruchten, we zullen zien |:) |:)

idd genoeg praat vanavond bij de broekster boys.....we zullen het wel horen de komende tijd.

0517

Naam van Rodney Sneijder wordt ook genoemd in de wandelgangen....

poelie-lwd

Citaat van: SCCRulez op mei 24, 2013, 23:33:27
Ik ben voor het AS Monaco recept, promoveren en direct met rijke suikeroom doorknallen naar de titel  |:)
Ik vind  :jupiler prima maar dan wel in een kratje!! :proost

70 Miljoen betalen voor 2 spelers van bedenkelijk nivo heeft niet mijn voorkeur. Voor dat bedrag kun je een selectie samenstellen waarmee je fluitend kampioen wordt in de eredivisie.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Eewal

Wat mij betreft stapt er never nooit niet een of andere vreemde gast met geld in Cambuur. Ik vind het fantastisch om te zien welk beleid Cambuur nu al enkele jaren voert. Beperkte middelen, inventief spelers vastleggen, verstandig met geld omgaan en er dan ook nog flinke resultaten mee halen. De mensen die het nu voor het zeggen hebben doen het echt uitstekend! Wat er nu bij Monaco gebeurt, of Chelsea; kopen, kopen, kopen, daar wil je toch geen supporter meer van zijn?

Zeer benieuwd welke verrassende spelers er volgend jaar bij Cambuur in de selectie zitten, spannend!

Ruppppert

Citaat van: 0517 op mei 25, 2013, 09:38:35
Naam van Rodney Sneijder wordt ook genoemd in de wandelgangen....
is ingesprek met ado

Dokkumer

Citaat van: Eewal op mei 25, 2013, 10:24:50
Wat mij betreft stapt er never nooit niet een of andere vreemde gast met geld in Cambuur. Ik vind het fantastisch om te zien welk beleid Cambuur nu al enkele jaren voert. Beperkte middelen, inventief spelers vastleggen, verstandig met geld omgaan en er dan ook nog flinke resultaten mee halen. De mensen die het nu voor het zeggen hebben doen het echt uitstekend! Wat er nu bij Monaco gebeurt, of Chelsea; kopen, kopen, kopen, daar wil je toch geen supporter meer van zijn?

Zeer benieuwd welke verrassende spelers er volgend jaar bij Cambuur in de selectie zitten, spannend!

Een Vistas achtige club zou heel veel supporters vervreemden van ónze club. Maar desondanks zou ik wel willen zien dat we een compleet gezonde huishouding kunnen voeren -dus solvabel en met een positief EV-, waarbij 1 of meerdere geldschieters zitten, zodat we niet elk dubbeltje 30 keer om hoeven te draaien.

We zijn onderweg, maar die weg is nog heel lang. Maar daarom wel een  _O_ naar de huidige beleidsbepalers, ze laten zich de kop niet gek maken door (te) dure aankopen te doen.