Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: Len Cantello op mei 23, 2013, 20:17:27
Ik snap niet dat vdB überhaupt in deze tijd op vakantie gaat......

Nieuwe Messi uit Argentinië meenemen!  |:)

denistel

Citaat van: Len Cantello op mei 23, 2013, 20:17:27
Ik snap niet dat vdB überhaupt in deze tijd op vakantie gaat......

zal wel mutte want hij is er aan toe he,,,wanneer zou ie dan wel moeten gaan,
en de staf ken zelf wel de contacten met de spelers hebben toch.

Grijskijkert

Citaat van: richard op mei 23, 2013, 16:53:11
Laat de TS nou maar lekker hun gang gaan dan komt het allemaal wel goed denk je nu echt dat we met 15 a 16 man het seizoen ingaan? Nogmaals er zijn hier mensen die hebben regelmatig contact met mensen van de TS en dat is belangrijker dan hier elke x maar gissen over hoe en wat, laat de TS maar lekker hun ding doen komt allemaal goed, vijver waar cambuur in vist heb je ook nogal wat concurrentie en dus duurt het nog wel even!!
100% gelijk,maar laten ze dingen dan anders zeggen,ik ging uit wat er gezet werd in de media..

Als je 5 a 6 versterkingen gaat halen en de huidige selectie op een paar spelers na intact wil houden,dikke prima,maar er word gezegd dat Hemmen,El Makrini,Bakens,Nienhuis en zal wel 1 vergeten niet bij tekenen als die afvallen en dat er dan 5 a 6 spelers bijkomen. Dan is het wel weinig toch?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Benniepos op mei 24, 2013, 09:08:27
Zou ook graag Gijs Luirink hier terug zien, goede kopsterke constante verdediger, en een goede pass
Heeft getekend bij Sparta en ik vind Bakens beter..
IN HENK WE TRUST!!!

WouterZz

Cambuur trekt aandacht vreemde geldschieters

LEEUWARDEN - Voorzitter Ype SmidvanCambuur krijgt de laatste tijd geregeld telefoontjes en mailtjes van vermeende geldschieters uit het buitenland.

,,Een man uit Guernsey belde en zei dat hij wilde investeren in de club. Doe een storting, zei ik. Daarna heb ik niks meer gehoord." Smid vertelde dit donderdagavond in 'Het gesprek van Leeuwarden', een talkshow onder leiding van PvdA-Kamerlid Jacques Monasch in Poppodium Romein.
Ook een Chinees zei grote plannen te hebben met de nieuwe eredivisionist. ,,Het zijn vooral gelukzoekers die je benaderen nu je in de spotlights staat." Smid staat overigens open voor een serieuze geldschieter. ,,Hoewel alles zijn prijs heeft'', beseft hij, doelend op Dirk Scheringa bij AZ. ,,Valt zo iemand weg, dan ben je weer aangewezen op jezelf."
Smid vertelde dat Cambuur contacten heeft met voetballers van Ajax, Feyenoord, Twente en PSV. Er worden ten minste drie nieuwe spelers aangekocht met eredivisie-ervaring. Het eenjarige contract met Vitessehuurling Adnane Tighadouiniwordt mogelijk met een jaar verlengd.

LC

Grijskijkert

Citaat van: WouterZz op mei 24, 2013, 11:52:43
Cambuur trekt aandacht vreemde geldschieters

LEEUWARDEN - Voorzitter Ype SmidvanCambuur krijgt de laatste tijd geregeld telefoontjes en mailtjes van vermeende geldschieters uit het buitenland.

,,Een man uit Guernsey belde en zei dat hij wilde investeren in de club. Doe een storting, zei ik. Daarna heb ik niks meer gehoord." Smid vertelde dit donderdagavond in 'Het gesprek van Leeuwarden', een talkshow onder leiding van PvdA-Kamerlid Jacques Monasch in Poppodium Romein.
Ook een Chinees zei grote plannen te hebben met de nieuwe eredivisionist. ,,Het zijn vooral gelukzoekers die je benaderen nu je in de spotlights staat." Smid staat overigens open voor een serieuze geldschieter. ,,Hoewel alles zijn prijs heeft'', beseft hij, doelend op Dirk Scheringa bij AZ. ,,Valt zo iemand weg, dan ben je weer aangewezen op jezelf."
Smid vertelde dat Cambuur contacten heeft met voetballers van Ajax, Feyenoord, Twente en PSV. Er worden ten minste drie nieuwe spelers aangekocht met eredivisie-ervaring. Het eenjarige contract met Vitesse huurling Adnane Tighadouini wordt mogelijk met een jaar verlengd.

LC
Staan mooie dingen in :thumbsup, zou erg mooi zijn als Adje nog een jaar komt, kijken of hij het "kunstje" ook een niveau hoger kan..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Pama had al toegehapt bij dit soort vreemde figuren! Mooie reactie van Smid "stort maar"

Zou mooi zijn als Adje bleef, Makrini heb ik ook alle vertrouwen in!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op mei 24, 2013, 12:18:12


Zou mooi zijn als Adje bleef, Makrini heb ik ook alle vertrouwen in!
En dan Hemmen,Bakens en Nienhuis er ook nog bij met een paar knappe versterkingen dan gaat het helemaal goed komen in het nieuwe seizoen :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op mei 24, 2013, 12:18:12
Mooie reactie van Smid "stort maar"
Zo van kom maar op met je poen en daarna praten we wel,prachtig :D
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: grijskijker op mei 24, 2013, 12:24:09
En dan Hemmen,Bakens en Nienhuis er ook nog bij met een paar knappe versterkingen dan gaat het helemaal goed komen in het nieuwe seizoen :thumbsup

bakens zet ik op 90% nienhuis hangt wat van groningen af en hemmen komt vast wel goed

Dreet

Citaat van: grijskijker op mei 24, 2013, 12:25:18
Zo van kom maar op met je poen en daarna praten we wel,prachtig :D

Nou, ik kan de lol hier niet van inzien. Eerst Pama volledig afbranden in VI en dan dit soort uitspraken. Het zal wel een soort kwinkslag van hem zijn, maar ik krijg hier toch een vieze smaak van in mijn mond...

denistel

wat dan het toch geliek wat hevve we aan vage bellers.laat ze eerst maar over de brug komen toch

Dokkumer

Citaat van: Dreet op mei 24, 2013, 16:24:16
Nou, ik kan de lol hier niet van inzien. Eerst Pama volledig afbranden in VI en dan dit soort uitspraken. Het zal wel een soort kwinkslag van hem zijn, maar ik krijg hier toch een vieze smaak van in mijn mond...
De kans is heel groot dat het allemaal van die vd Borgt figuren zijn, eerst zien dan geloven. Ik snap in dit geval de redenatie van Smid wel. In de casus Pama is m.i. wel genoeg gezegd, zeer jammerlijk dat dit gebeurd is.

Dreet

Tuurlijk zijn dit allemaal grote luchtfietsers, dat snap ik ook wel. Maar stel dat het serieus zou zijn, zou hij dan er wel instappen? Dat zou de hypocrisie ten top zijn toch?

Yellow Army

Inderdaad, je moet toch elke mogelijke investeerder serieus benaderen. Als goede zakenman merk je snel genoeg of het een serieuze investeerder betreft. Ik ben er dan ook van overtuigd dat Smid het iets genuanceerder zal hebben gezegd dan "doe maar een storting".
Area 58