Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op mei 23, 2013, 10:46:49
Vind het ook vreemd maar Henk de Jong gaf dit zo aan. Misschien bedoelt hij wel Eredivisiewaardigespelers? Of contracten en dat er nog een paar op amateurbasis aangetrokken worden?
Kan jij dit als razende reporter niet uitpluizen?

In de eredivisie mag je beperkt amateurs in je A-selectie hebben..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Lwdscc op mei 23, 2013, 10:48:40
Mooie opstelling zo ;) 
Johnny de Vries;
Wout Droste, Leon Broekhof, Martijn van der Laan , Lucas Bijker;   
Erik Bakker, Mart Dijkstra, Marco van der Heide;
Oebele Schokker, Martijn Barto, Sicco Bouwer
Ik zie het al een kampioenselftal :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Chipke

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 10:49:57
Kan jij dit als razende reporter niet uitpluizen?

In de eredivisie mag je beperkt amateurs in je A-selectie hebben..

Nee dat mag de club zelf weten als het zich maar aan de 16 contractspelers houdt.

Chipke

Schieten we ook niet veel mee op met dit nieuws........

Promovendus SC Cambuur wil Peter van Ooijen op huurbasis van PSV overnemen. De Brabanders gaven woensdag te kennen dat de 21-jarige middenvelder op de nominatie staat voor een uitleenbeurt.

Van Ooijen krijgt in Eindhoven te weinig speeltijd en PSV ziet hem dan ook graag bij een andere club ervaring opdoen. Cambuur zou dat kunnen zijn. De kampioen van de Jupiler League kijkt voor versterking veel naar spelers die bij de grote clubs net buiten de boot vallen.

Cambuur volgt Van Ooijen al enige tijd. Nu de Leeuwarders gepromoveerd zijn, is het voor PSV een mooie kans om de middenvelder op het hoogste niveau aan het werk te zien. De Brabander speelde tot dusverre zes wedstrijden in de hoofdmacht van PSV.

Verlenging
Ondertussen hebben Erik Bakker en Wout Droste hun aflopende contract bij Cambuur met twee jaar verlengd. De middenvelder en de verdediger spelen sinds twee seizoenen in het shirt van de Friezen.

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op mei 23, 2013, 10:52:24
Nee dat mag de club zelf weten als het zich maar aan de 16 contractspelers houdt.
Geldt dit niet alleen voor de eerste divisie?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Sampdoria

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 12:09:01
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/fc-twente-uitgekeken-op-cabral-en-gyasi

Op te halen tegen elk aannemelijk bod volgens VI radio..

Onruststoker die Cabral. Lekker weglaten dat soort jongens.

Grijskijkert

#37
Citaat van: Sampdoria op mei 23, 2013, 12:35:14
Onruststoker die Cabral. Lekker weglaten dat soort jongens.
ja maar die andere(Gyasi) heeft in de voorbereiding leuke dingen laten zien, en toen die trainer weg ging kwam hij niet meer aan bod..

En misschien kan Henk, Cabral temmen :D
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

komt allemaal wel goed mensen..de transfer markt is nog erg rustig en schuift steeds verder door he.

we hevven nog 4 weken voordat de 1e training is...


Grijskijkert

Citaat van: denistel op mei 23, 2013, 12:59:36
komt allemaal wel goed mensen..de transfer markt is nog erg rustig en schuift steeds verder door he.

we hevven nog 4 weken voordat de 1e training is...
Ja natuurlijk is er wel tijd, maar ik snap sommige uitspraken niet... aan 5 of 6 versterkingen heb je niet genoeg, dan heb je een selectie van 16 man.
IN HENK WE TRUST!!!

HilversumOnTour

Helder bericht vandaag op deze site m.b.t. de stand van zaken omtrent de selectie van volgend jaar!!

Wanneer Hemmen, Adje en Nienhuis (geweldig gekeept het einde van vorig seizoen) kunnen blijven zal dit met de genoemde versterkingen een eredivisiewaardige ploeg zijn. Gebeurd dit niet dan zet ik wel mijn vraagtekens bij de selectie van volgend jaar.

|:)

Grijskijkert

#41
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 23, 2013, 14:33:16
Helder bericht vandaag op deze site m.b.t. de stand van zaken omtrent de selectie van volgend jaar!!

Wanneer Hemmen, Adje en Nienhuis (geweldig gekeept het einde van vorig seizoen) kunnen blijven zal dit met de genoemde versterkingen een eredivisiewaardige ploeg zijn. Gebeurd dit niet dan zet ik wel mijn vraagtekens bij de selectie van volgend jaar.

|:)
Er wordt gezegt dat Adje(terug naar Vitesse),Hemmen,El Makrini en Nienhuis(terug naar Groningen) niet blijven..

En weet niet wat we met de rest van de gehuurde spelers moeten... Zijn die eredivisie waardig?
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Citaat van: Chipke op mei 23, 2013, 10:52:53
Schieten we ook niet veel mee op met dit nieuws........

Promovendus SC Cambuur wil Peter van Ooijen op huurbasis van PSV overnemen. De Brabanders gaven woensdag te kennen dat de 21-jarige middenvelder op de nominatie staat voor een uitleenbeurt.

Van Ooijen krijgt in Eindhoven te weinig speeltijd en PSV ziet hem dan ook graag bij een andere club ervaring opdoen. Cambuur zou dat kunnen zijn. De kampioen van de Jupiler League kijkt voor versterking veel naar spelers die bij de grote clubs net buiten de boot vallen.

Cambuur volgt Van Ooijen al enige tijd. Nu de Leeuwarders gepromoveerd zijn, is het voor PSV een mooie kans om de middenvelder op het hoogste niveau aan het werk te zien. De Brabander speelde tot dusverre zes wedstrijden in de hoofdmacht van PSV.

Verlenging
Ondertussen hebben Erik Bakker en Wout Droste hun aflopende contract bij Cambuur met twee jaar verlengd. De middenvelder en de verdediger spelen sinds twee seizoenen in het shirt van de Friezen.

Inderdaad, oud nieuws...

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 13:01:31
Ja natuurlijk is er wel tijd, maar ik snap sommige uitspraken niet... aan 5 of 6 versterkingen heb je niet genoeg, dan heb je een selectie van 16 man.

Ik weet niet wanneer De Jong dit gezegd heeft. Misschien ging hij er op dat moment nog vanuit dat bijvoorbeeld El Makrini en Hemmen (en misschien zelfs Tighadouini) ook zouden blijven?
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

#43
Citaat van: Collingwood op mei 23, 2013, 15:57:04
Ik weet niet wanneer De Jong dit gezegd heeft. Misschien ging hij er op dat moment nog vanuit dat bijvoorbeeld El Makrini en Hemmen (en misschien zelfs Tighadouini) ook zouden blijven?
Het stond vanochtend hier op de site..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

#44
Op dit moment zie ik de selectie en opstelling voor volgend jaar als volgt voor me (ervan uitgaande dat de technische staf in een 4-3-3 systeem wil gaan spelen):

DM:     -

VR:     Droste                           (De Vries)
VRC:   Bakens                          (Dijkstra)
VLC:    Van der Laan                 (Broekhof)
VL:      Bijker                            (Van der Laan)

MR:     Bakker                          (-)
AMC:   Schokker                       (Van der Heide, Bakker)
ML:     -                                   (Dijkstra, De Vries)

RS:     -                                   (Schokker)
S:       -                                   (Barto, Bouwer)
LS:      -                                   (Schokker)   

Hierbij zijn de spelers die tussen haakjes staan spelers die ook voor die positie in aanmerking komen. Als ik een streepje heb ingevuld is er voor die positie geen optie, of beschouw ik de aanwezige optie als niet goed genoeg (als basisspeler). Daarnaast zou Schokker ook als rechterspits kunnen spelen, dan zou ik de positie van aanvallende middenvelder niet hebben ingevuld. Verder ben ik er voor mezelf nog niet uit of ik wel zoveel vertrouwen heb in Bijker en Schokker in de eredivisie, maar gun ik ze in eerste instantie het voordeel van de twijfel.

Zo beschouwd zijn er toch wel enorm veel nieuwe spelers nodig. Sowieso vijf basisspelers, en daarnaast moeten er voor de breedte hier en daar ook nog wel wat spelers worden aangetrokken (neem alleen al een tweede en derde doelman). Aan de ene kant baart me dit wel zorgen, het wordt nog een hels karwei om de selectie rond te krijgen. Aan de andere kant verheug ik me ook wel op een enorm spannende tranfersperiode. Ik ben benieuwd...
Kalmte alleen kan u redden.