Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 13:01:31
Ja natuurlijk is er wel tijd, maar ik snap sommige uitspraken niet... aan 5 of 6 versterkingen heb je niet genoeg, dan heb je een selectie van 16 man.

Laat de TS nou maar lekker hun gang gaan dan komt het allemaal wel goed denk je nu echt dat we met 15 a 16 man het seizoen ingaan? Nogmaals er zijn hier mensen die hebben regelmatig contact met mensen van de TS en dat is belangrijker dan hier elke x maar gissen over hoe en wat, laat de TS maar lekker hun ding doen komt allemaal goed, vijver waar cambuur in vist heb je ook nogal wat concurrentie en dus duurt het nog wel even!!

DMS78

Citaat van: richard op mei 23, 2013, 16:53:11
Laat de TS nou maar lekker hun gang gaan dan komt het allemaal wel goed denk je nu echt dat we met 15 a 16 man het seizoen ingaan? Nogmaals er zijn hier mensen die hebben regelmatig contact met mensen van de TS en dat is belangrijker dan hier elke x maar gissen over hoe en wat, laat de TS maar lekker hun ding doen komt allemaal goed, vijver waar cambuur in vist heb je ook nogal wat concurrentie en dus duurt het nog wel even!!

Amen!  _O_

Bernardo


Collingwood

Uit een reportage van Omrop Fryslân komt nu weer een heel ander beeld naar voren over Mohamed El Makrini en Michiel Hemmen. Cambuur wil met zowel hen als Tim Bakens nog geen praten, maar deed de spelers nog geen concrete aanbiedingen. El Makrini geeft zelfs aan dat hij het goed naar zijn zin heeft bij de club en dat hij de kans groot acht dat hij blijft.

Zie ook hier:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/takomst-el-makrini-noch-unwis

EDIT: Plus zie het filmpje van Bernardo ;-).
Kalmte alleen kan u redden.

brambo3004

Als ik dit zo hoor (van Makrini) hoop ik niet dat VdBelt 4 weken naar Argentinië op vakantie gaat

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op mei 22, 2013, 15:57:24
Cambuur heeft in de strijd om Peter van Ooijen te huren van PSV concurrentie van Zwolle, NEC en RKC. (bron: Paul Post, verslaggever van Omroep Brabant). Zal dus nog lastig worden om hem binnen te halen, ben ik bang.


zwolle, nec en rkc voetballen in een sfeerloos stadion dus......................................

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op mei 23, 2013, 19:28:04

zwolle, nec en rkc voetballen in een sfeerloos stadion dus......................................

NEC valt nog wel wat mee. Zwolle speelt in een kantorencomplex en RKC in een fietsenstalling..

Len Cantello

Citaat van: brambo3004 op mei 23, 2013, 18:36:23
Als ik dit zo hoor (van Makrini) hoop ik niet dat VdBelt 4 weken naar Argentinië op vakantie gaat
Ik snap niet dat vdB überhaupt in deze tijd op vakantie gaat......
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

PePe

Met een mobiel kun je zelfs op vakantie heel wat regelen, maar misschien niet alles?

Lore

Citaat van: richard op mei 23, 2013, 16:53:11
Laat de TS nou maar lekker hun gang gaan dan komt het allemaal wel goed denk je nu echt dat we met 15 a 16 man het seizoen ingaan? Nogmaals er zijn hier mensen die hebben regelmatig contact met mensen van de TS en dat is belangrijker dan hier elke x maar gissen over hoe en wat, laat de TS maar lekker hun ding doen komt allemaal goed, vijver waar cambuur in vist heb je ook nogal wat concurrentie en dus duurt het nog wel even!!

Geen spelt tussen te krijgen! Daarnaast gaan de eagles tegen hetzelfde probleem aanlopen!

Lore

Citaat van: brambo3004 op mei 23, 2013, 18:36:23
Als ik dit zo hoor (van Makrini) hoop ik niet dat VdBelt 4 weken naar Argentinië op vakantie gaat

Die weet wel wat hij doet!

Lore

Citaat van: wiekie1969 op mei 23, 2013, 19:28:04

zwolle, nec en rkc voetballen in een sfeerloos stadion dus......................................

Hoeft niet perse. Bij Cambuur en RKC waarschijnlijk is de kans op speeltijd noga groter!

Mp

http://www.omropfryslan.nl/nijs/takomst-el-makrini-noch-unwis

Makrini heeft nog geen voorstel gehad van de club geeft hij aan? Vooral lekker blijven afwachten tot een andere club hem een voorstel doet.. :?

Benniepos

Zou ook graag Gijs Luirink hier terug zien, goede kopsterke constante verdediger, en een goede pass

gewoon een fan

Citaat van: Benniepos op mei 24, 2013, 09:08:27
Zou ook graag Gijs Luirink hier terug zien, goede kopsterke constante verdediger, en een goede pass
Deze speler heeft mij nooit kunnen bekoren  ;(