Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Dokkumer op mei 25, 2013, 11:00:43
Een Vistas achtige club zou heel veel supporters vervreemden van ónze club. Maar desondanks zou ik wel willen zien dat we een compleet gezonde huishouding kunnen voeren -dus solvabel en met een positief EV-, waarbij 1 of meerdere geldschieters zitten, zodat we niet elk dubbeltje 30 keer om hoeven te draaien.



Jazeker, grotere sponsoren zou natuurlijk super zijn, maar het liefst wel namen die ook een bepaald gevoel met de club hebben. We moeten natuurlijk, willen we een rol van betekenis gaan spelen in de eredivisie, de begroting verdriedubbelen de komende jaren. Maar daar is weer iets anders voor nodig bij het WTC...

Dokkumer

Het begint onderhand een "Kip en Ei" verhaal te worden. We moeten groeien om een nieuw stadion neer te kunnen zetten, maar ook een nieuw stadion neerzetten om te kunnen groeien.

We komme der ooit wel út... En als er een tijd is om een nieuw stadion relatief goedkoop neer te zetten, is dat nu wel.

Len Cantello

Citaat van: denistel op mei 25, 2013, 00:52:23
wat denk jij dat die man de laatste maanden allemaal is overkomen ju.
Ja. En ik zou er bijna medelijden mee krijgen. Hou toch op, man. Ik snap echt niet dat je in deze tijd er een week tussenuit knijpt. Dit zijn de dagen dat de toekomst van onze club wordt bepaald.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Eewal

Citaat van: Len Cantello op mei 25, 2013, 13:04:39
Ja. En ik zou er bijna medelijden mee krijgen. Hou toch op, man. Ik snap echt niet dat je in deze tijd er een week tussenuit knijpt. Dit zijn de dagen dat de toekomst van onze club wordt bepaald.

Ik hoorde vanochtend dat hij een week extra heeft bijgeboekt. Alleen om jou te pesten..

okkele

Citaat van: richard op mei 25, 2013, 00:07:11
Volgende week de eerste aankoop of misschien twee........geruchten stroom loopt als een tierelier, keeper, een speler uit de play offs die nu nog loopt of toch een speler die nog op vakantie is maar al wel vastgelegd is op foto.......afwachten, altijd leuk de geruchten, we zullen zien |:) |:)

Nieuwe spits.....

GUYON FERNANDES.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Eewal

Citaat van: okkele op mei 25, 2013, 14:47:37
Nieuwe spits.....

GUYON FERNANDES.

Vermoeden of feit?

Dokkumer

Citaat van: okkele op mei 25, 2013, 14:47:37
Nieuwe spits.....

GUYON FERNANDES.
Zal ik maar geen grappen maken over zebrapaden ;)

SCCRulez

Citaat van: poelie-lwd op mei 25, 2013, 10:19:19
70 Miljoen betalen voor 2 spelers van bedenkelijk nivo heeft niet mijn voorkeur. Voor dat bedrag kun je een selectie samenstellen waarmee je fluitend kampioen wordt in de eredivisie.
Geintje natuuurlijk ;) Zie je wel aan Zenit dat dat niet werkt, Hulk en Witsel voor 80 mln gehaald vorig jaar en geen kampioen.

SCCRulez

Hoor trouwens weinig van die huur van Van Ooijen. Hoop niet dat de Egels straks met hem aan de haal gaan.

Dokkumer

Citaat van: SCCRulez op mei 25, 2013, 16:15:20
Hoor trouwens weinig van die huur van Van Ooijen. Hoop niet dat de Egels straks met hem aan de haal gaan.
Die zal wel in Olle zitten :R

vialli

Citaat van: Len Cantello op mei 25, 2013, 13:04:39
Ja. En ik zou er bijna medelijden mee krijgen. Hou toch op, man. Ik snap echt niet dat je in deze tijd er een week tussenuit knijpt. Dit zijn de dagen dat de toekomst van onze club wordt bepaald.

Ja, en door dat prima werk van de TS en de directie ziet de TOEKOMST er nu beter uit dan we
3 maanden!! geleden ooit dachten |:)

Galdiano

Citaat van: okkele op mei 25, 2013, 14:47:37
Nieuwe spits.....

GUYON FERNANDES.

Die naam gaat inderdaad in de wandelgangen rond! Top spits voor Cambuur!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Len Cantello op mei 25, 2013, 13:04:39
Ja. En ik zou er bijna medelijden mee krijgen. Hou toch op, man. Ik snap echt niet dat je in deze tijd er een week tussenuit knijpt. Dit zijn de dagen dat de toekomst van onze club wordt bepaald.

geen medelijden maar hij heeft de laatste tijden lange dagen gemaakt he.waarom wordt deze dagen de toekomst van de club bepaald??
zaakwwaarnemers regelen alles en lodeweges en de jong kunnen ook zaken afhandelen toch.komt allemaal goed kerel.

denistel

Citaat van: SCCRulez op mei 25, 2013, 16:15:20
Hoor trouwens weinig van die huur van Van Ooijen. Hoop niet dat de Egels straks met hem aan de haal gaan.

staat in belangstelling van meerdere clubs he.

Kunstgras

Citaat van: Len Cantello op mei 25, 2013, 13:04:39
Ja. En ik zou er bijna medelijden mee krijgen. Hou toch op, man. Ik snap echt niet dat je in deze tijd er een week tussenuit knijpt. Dit zijn de dagen dat de toekomst van onze club wordt bepaald.

Helemaal mee eens. Dit zijn zeer belangrijke weken voor Cambuur. Snap ook niet dat hij zo nodig een week met vakantie moet in deze periode.