Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Kunstgras op mei 26, 2013, 00:00:31
Helemaal mee eens. Dit zijn zeer belangrijke weken voor Cambuur. Snap ook niet dat hij zo nodig een week met vakantie moet in deze periode.

:O wanneer moet die man dan een week op vakantie.....?  midden in de voorbereiding?

Kunstgras

Desnoods gaat hij een jaar niet op vakantie of in de winterstop. Cambuur moet een eredivisiewaardige selectie krijgen dat moet boven alles gaan.

AL

Flauwekul allemaal dat v/d Belt niet op vakantie zou mogen gaan!!!
Ik neem aan dat v/d Belt zijn telefoon mee heeft en dan kun je veel zaken regelen.
Verder neem ik aan dat de gesprekken met nieuwe spelers (in eerste instantie) door Lodeweges (en Jong) gevoerd worden.
En nogmaals via de telefoon kun je (bijna) alles regelen.

denistel

laatste jaren het ie toch oek vakantie had en kwamen er toch oek goeie spelers.

Sonnema

Wat een gelul dat die man ff een weekje op vakantie is. Geef hem groot gelijk dat hij na een hectisch seizoen ff een weekje op vakantie is. En alles komt wel goed gewoon geduld hebben ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn en lodeweges en de jong voeren de gesprekken en dan pas komt een man als v/d belt aan de beurt.

SCC-J

Citaat van: Kunstgras op mei 26, 2013, 00:42:22
Desnoods gaat hij een jaar niet op vakantie of in de winterstop. Cambuur moet een eredivisiewaardige selectie krijgen dat moet boven alles gaan.

Volgens mij heeft van den Belt juist nu de keuze gemaakt om op vakantie te gaan zodat hij de belangrijke weken er juist is!!!  Daarnaast verdient van den Belt met zijn gezin ook een weekje vrij.

Galdiano

Citaat van: SCC-J op mei 26, 2013, 10:09:47
Volgens mij heeft van den Belt juist nu de keuze gemaakt om op vakantie te gaan zodat hij de belangrijke weken er juist is!!!  Daarnaast verdient van den Belt met zijn gezin ook een weekje vrij.

Helemaal mee eens!!  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Wat heeft die vd Belt toch eigenlijk een mooie job!

ace1974

Citaat van: grijskijker op mei 23, 2013, 09:57:26
Zag het volgende lijstje bij nieuws(by Chipke),


Wout Droste                                 (24)                       2015
Leon Broekhof                              (25)                       2014=2015
Martijn van der Laan                     (25)                       2014
Erik Bakker                                  (23)                       2015
Marco van der Heide                     (23)                       Ama
Martijn Barto                                (28)                       2016
Oebele Schokker                           (28)                      2014
Mart Dijkstra                                (22)                       2015
Lucas Bijker                                 (20)                       2014
Johnny de Vries                            (23)                       2014=2015
Sicco Bouwer                                (21)                       2014

Er werd gezegd dat er  5 a 6 nieuwe spelers bij komen voor de aftrap van het nieuwe seizoen,dit lijkt mij vrij weinig,we zijn namelijk alleen al 3 keepers nodig of wordt er vanuit gegaan dat Bakens,Nienhuis,El Makrini en Hemmen blijven ?


vd laan 2015  _O_ _O_ _O_

zeewolde

Citaat van: richard op mei 25, 2013, 00:07:11
Volgende week de eerste aankoop of misschien twee........geruchten stroom loopt als een tierelier, keeper, een speler uit de play offs die nu nog loopt of toch een speler die nog op vakantie is maar al wel vastgelegd is op foto.......afwachten, altijd leuk de geruchten, we zullen zien |:) |:)

Keeper = Nienhuis
speler uit de play offs - Schepers?
Turk er nog bij en je hebt bijna geen echt nieuwe spelers nodig :devil

Lore

Citaat van: zeewolde op mei 26, 2013, 14:22:30
Keeper = Nienhuis
speler uit de play offs - Schepers?
Turk er nog bij en je hebt bijna geen echt nieuwe spelers nodig :devil

Schepers? Heb niet de illusie dat hij ons in de Eredivisie gaat houden!

wiekie1969

Haal Jongeneelen maar op bij Katwijk. Paar klassen beter dan Melvin de Leeuw.

Dokkumer

Citaat van: Lore op mei 26, 2013, 16:01:26
Schepers? Heb niet de illusie dat hij ons in de Eredivisie gaat houden!
Die gaat Europa in, schiet de UEFA cup persoonlijk naar Utereg :P

Lore

Citaat van: Dokkumer op mei 26, 2013, 17:27:55
Die gaat Europa in, schiet de UEFA cup persoonlijk naar Utereg :P

Dat bedoel ik, die is veel te goed voor ons!

denistel

Citaat van: zeewolde op mei 26, 2013, 14:22:30
Keeper = Nienhuis
speler uit de play offs - Schepers?
Turk er nog bij en je hebt bijna geen echt nieuwe spelers nodig :devil

mut nog een keeper bij want we hevve nou nog niet 1 hoor rustig afwachten deze week.