Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Eewal op januari 07, 2015, 15:14:50
dus dan maar niet doen?

Dat is mijn punt niet. Ik heb vertrouwen in onze Technische staf. Mijn punt is dat veel mensen hier praten alsof hij elke week gescout is door de meerderheid van de mensen hier.

Ik vraag mij af of iedereen hier elkaar nu wat na lult en iemand een hakje hebben zien doen of Youtube en dan het een grote held vinden.

Nogmaals': het zal wel een goede speler zijn, maar ik weet het niet.

Eewal

Citaat van: Lore op januari 07, 2015, 15:26:26
Dat is mijn punt niet. Ik heb vertrouwen in onze Technische staf. Mijn punt is dat veel mensen hier praten alsof hij elke week gescout is door de meerderheid van de mensen hier.

Ik vraag mij af of iedereen hier elkaar nu wat na lult en iemand een hakje hebben zien doen of Youtube en dan het een grote held vinden.

Nogmaals': het zal wel een goede speler zijn, maar ik weet het niet.
wij Cambuursupporters zijn nou eenmaal of veel te kritisch, of veel te lovend ;)

veteraan

Het mooie van een forum is dat je je idee kan uitspreken. Sommige mensen volgen heel veel voetbal en anderen lullen maar wat.
Maar de TS heeft de verantwoordelijkheid !

Die Bytyqi is wel en buitenkansje

Voorstopper

Citaat van: veteraan op januari 07, 2015, 15:32:11
Het mooie van een forum is dat je je idee kan uitspreken. Sommige mensen volgen heel veel voetbal en anderen lullen maar wat.
Maar de TS heeft de verantwoordelijkheid !

Die Bytyqi is wel en buitenkansje
Nu nog regelen dat je hem na 1/2 jaar huren eventueel kan kopen zodat de buren niet weer met de eer gaan strijken..

poelie-lwd

Ik speculeer ook ff mee,

Fofana-uitgeleend aan Fulham tot 31 januari 2015
Leroy George-contract tot 06-2015 bij Quarabag
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dizzhead

Citaat van: poelie-lwd op januari 07, 2015, 16:43:04
Ik speculeer ook ff mee,

Fofana-uitgeleend aan Fulham tot 31 januari 2015
Leroy George-contract tot 06-2015 bij Quarabag


:y

Lore

Citaat van: veteraan op januari 07, 2015, 15:32:11
Het mooie van een forum is dat je je idee kan uitspreken. Sommige mensen volgen heel veel voetbal en anderen lullen maar wat.
Maar de TS heeft de verantwoordelijkheid !

Die Bytyqi is wel en buitenkansje

Ik zou dan mee moeten lullen. Maar hoe weet je dat van die Bytygi dan?


Ik ben trouwens tegen, omdat ik zijn naam mijn strot niet uit krijg!  :devil

Kevin058

Ik hoop dat Cambuur 1 speler huurt en 1 a 2 spelers binnen kan hengelen.
Ik heb zelf de hoop op Rosheuvel en Van der Linden en dan een verassing als huurling zoals Bytyqi.
Met wat aankopen kunnen we ook alvast bouwen naar volgend jaar.
Verder heb ik nog de stille hoop dat El Makrini een nieuw contract tekent met clausule waarvoor hij mag vertrekken (2 / 3 ton) zodat Cambuur nog wat kan vangen voor hem...

denistel

zoals zo vaak de laatste jaren is er weinig nieuws maar straks staan er wel weer 1 of 2 nieuwe spelers.

als narsing en de ridder gewoon fit kunnen blijven heb je al 1 op de plaats van rusnak wat nodig trouwens.
26 pt heb en als je 40 haalt doe je goed alles er boven is super.moet ook met deze groep kunnen is mijn mening.

Scc01

Ik vermoed dat Narsingh en de Ridder niet heel erg veel zullen spelen in de reet vh seizoen.
Dus op zich niet heel gek om voor de vleugels wat binnen te halen.

Utekleitrokken

Citaat van: Voorstopper op januari 07, 2015, 16:26:36
Nu nog regelen dat je hem na 1/2 jaar huren eventueel kan kopen zodat de buren niet weer met de eer gaan strijken..

Als het wat lijkt, vanaf dag 1 maar een crowdfunding organiseren dan  :D

poelie-lwd

Citaat van: Lore op januari 07, 2015, 15:26:26
Dat is mijn punt niet. Ik heb vertrouwen in onze Technische staf. Mijn punt is dat veel mensen hier praten alsof hij elke week gescout is door de meerderheid van de mensen hier.

Ik vraag mij af of iedereen hier elkaar nu wat na lult en iemand een hakje hebben zien doen of Youtube en dan het een grote held vinden.

Nogmaals': het zal wel een goede speler zijn, maar ik weet het niet.

Na 5 balcontacten gezien te hebben van Rusnak op YouTube was is om kan ik je melden. Bytyqi daarintegen heeft een goeie trap, is sterk en snel maar is minder technisch onderlegd als ik het goed heb ingeschat. Neemt niet weg dat deze jongen een enorme aanwinst is voor ons als ze hem willen hebben.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Volgens vi vertrekken Droste en Makrini en komen er op korte termijn twee spelers bij. Een van City en een vleugelspeler.

zeewolde

Citaat van: John Hiatt op januari 08, 2015, 07:35:57
Volgens vi vertrekken Droste en Makrini en komen er op korte termijn twee spelers bij. Een van City en een vleugelspeler.
heb het nog niet gelezen, maar einde seizoen stond er toch van droste en mo?

Lore

Citaat van: John Hiatt op januari 08, 2015, 07:35:57
Volgens vi vertrekken Droste en Makrini en komen er op korte termijn twee spelers bij. Een van City en een vleugelspeler.

Is dat datzelfde stukje als op Cambuurfront staat? Daar staat volgens mij niet dat ze deze winter al vertrekken toch? Maar dat zij in ieder geval in de zomer vertrekken. Of staat in VI wat anders?