Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Als je 27 bent, mag je ook weleens aan de bankrekening denken.

Lore

Citaat van: dit is mien club op januari 08, 2015, 13:30:55
gebaseerd op?
Cambuur wil ze behouden. Voor dit seizoen, als ze gaan is dat deze zomer

Van der Belt gaf aan dat hij aan de selectie moest denken, maar dat hij bij interesse wel gaat luisteren.

Volgens mij is de enige reden om dat op dit moment te zeggen, dat hij graag wil dat er interesse komt!

Utekleitrokken

Kreeg te horen dat Koolwijk bij het stadion gezien was? Kan iemand dit bevestigen?  :insane

Eewal

Citaat van: Utekleitrokken op januari 08, 2015, 14:38:11
Kreeg te horen dat Koolwijk bij het stadion gezien was? Kan iemand dit bevestigen?  :insane


dit zijn van die berichten.. tja, wat moet je er mee.... hij was er of hij was er niet.... van wie kreeg je dat te horen? van een schizo of gewoon een bekende die geen reden heeft om daar over te jokken?

Sander Scc

Van alle spelers die hier genoemd worden is die Koolwijk het meest haalbaar dus die zal het dan wel worden..

Cor

Citaat van: Sander Scc op januari 08, 2015, 14:46:08
Van alle spelers die hier genoemd worden is die Koolwijk het meest haalbaar dus die zal het dan wel worden..

Die pakte vorig seizoen nog een heerlijke rode kaart tegen ons  :rodekaart

Eewal

Citaat van: Sander Scc op januari 08, 2015, 14:46:08
Van alle spelers die hier genoemd worden is die Koolwijk het meest haalbaar dus die zal het dan wel worden..
hij heeft juist al de nodige clubs afgewezen, dus ik denk dat hij best wat eisen heeft....

speculeter

Tsjaaa. ..Zo. n gezicht valt wel op.

Gasgeve

Citaat van: Sander Scc op januari 08, 2015, 14:46:08
Van alle spelers die hier genoemd worden is die Koolwijk het meest haalbaar dus die zal het dan wel worden..
Maar lijkt me het minst nodig op dit moment. Lijkt me niet de vervanger van Rusnak. Koolwijk is een hele andere speler.

zeewolde

Citaat van: Cor op januari 08, 2015, 14:47:15
Die pakte vorig seizoen nog een heerlijke rode kaart tegen ons  :rodekaart

Deed Manu het jaar daarvoor ook, dus hij zal wel komen 8)

Denk niet dat ze voor Koolwijk gaan als el Makrini blijft.
Prio lijkt volgens de TS een vleugelspeler en een aanvallende middenvelder.

Sander Scc

Citaat van: Eewal op januari 08, 2015, 14:47:31
hij heeft juist al de nodige clubs afgewezen, dus ik denk dat hij best wat eisen heeft....

Denk dat z'n grootste eis vooral eredivisie is...

Ik hoop stiekem nog op Adje, moet ie wel z'n oude vorm weer terug krijgen!

sccambuurlwdd

Citaat van: Utekleitrokken op januari 08, 2015, 14:38:11
Kreeg te horen dat Koolwijk bij het stadion gezien was? Kan iemand dit bevestigen?  :insane
Ik denk dat je zelf het beste kunt beoordelen of degene die dat zegt A. betrouwbaar is en B. hem (goed) herkent. Het zou zomaar waar kunnen zijn. Volgens mij was Narsingh ook gesignaleerd op het Cambuurplein, alvorens hij hier een contract tekende.

sccambuurlwdd

Citaat van: zeewolde op januari 08, 2015, 14:52:53
Deed Manu het jaar daarvoor ook, dus hij zal wel komen 8)

Denk niet dat ze voor Koolwijk gaan als el Makrini blijft.
Prio lijkt volgens de TS een vleugelspeler en een aanvallende middenvelder.
Koolwijk kan ook controlerend spelen. Is natuurlijk meer een verdeler dan een balafpakker.

Eewal

Citaat van: Utekleitrokken op januari 08, 2015, 14:38:11
Kreeg te horen dat Koolwijk bij het stadion gezien was? Kan iemand dit bevestigen?  :insane
of in de war met die loempiaverkoper?  :devil

Voorstopper

Citaat van: Utekleitrokken op januari 08, 2015, 14:38:11
Kreeg te horen dat Koolwijk bij het stadion gezien was? Kan iemand dit bevestigen?  :insane
Wat mutte we daar nou met