Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Vedetski

Citaat van: Tanjajeah op januari 07, 2015, 12:30:32
Dat denk ik ook. Met de meeste kans op Rosheuvel (mag weg - wil weg, is eerder in beeld geweest), omdat Peters aangaf dit jaar bij Emmen te willen blijven. (al zegt dat natuurlijk ook weer niet alles.)

Rusnak wilde als het kon hier ook nog jaren blijven voetballen..
:koffie

Gasgeve

Hoop dat die jeugdspeler stuk beter is als 'onze' Steblecki, anders heeft het weinig zin.

Vedetski

Citaat van: Gasgeve op januari 07, 2015, 12:42:58
Hoop dat die jeugdspeler stuk beter is als 'onze' Steblecki, anders heeft het weinig zin.

als het om Bytyqi gaat,  :y :y :y
:koffie

Lore

Citaat van: PePe op januari 07, 2015, 12:30:06
Droste kan in mei/juni alsnog gaan verlengen. (afwachten of er belangstelling komt)

Zou het? Als hij transfervrij is is hij toch een prima Backup voor op de bank bij AZ of Groningen? En die lachen om het salaris wat wij bieden.

dit is mien club

Cas Peters en Sinan Bytyqi
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

veteraan

 Cas Peters en Sinan Bytyqi

Zou meesterlijk zijn

DannySCC

AMF

Drumfather SCC


Mitar

Citaat van: dit is mien club op januari 07, 2015, 13:54:51
Cas Peters en Sinan Bytyqi
Peters heb ik niet zoveel mee, maar ik kan me vergissen. Die Bytyqi daarentegen lijkt me een rasvoetballer. Staat bij City volgens mij hoger aangeschreven van Rusnak. 

Lore

Citaat van: dit is mien club op januari 07, 2015, 13:54:51
Cas Peters en Sinan Bytyqi

Ik zal dan wel een complete voetbal no-no zijn, maar oordeelt hier iedereen nu op wat Youtube beeldjes van Bytygi? Of staan er in Manchester elke dag 20/30 cambuursupporters bij de training?

En Cas Peters, zijn statistieken zijn goed, maar ik heb hem nog nooit een volledige wedstrijd zien spelen.

Eewal

Citaat van: Lore op januari 07, 2015, 15:12:56
Ik zal dan wel een complete voetbal no-no zijn, maar oordeelt hier iedereen nu op wat Youtube beeldjes van Bytygi? Of staan er in Manchester elke dag 20/30 cambuursupporters bij de training?

En Cas Peters, zijn statistieken zijn goed, maar ik heb hem nog nooit een volledige wedstrijd zien spelen.

dus dan maar niet doen?

veteraan

Bytyqi is een absoluut talent maar krijgt nog geen kansen, speelde met Rusnak in beloftenteam MC
Peters was bij Twente een belofte, tsja

Collingwood

Als onze zeer capabele TS deze spelers goed genoeg vindt, dan vind ik dat ook (uiteraard tot het tegendeel bewezen is).
Kalmte alleen kan u redden.

Eewal

Liever onbekend/verrassend/goedkoper dan gevestigd/duur. Mag best eens een mislukte transfer bij zitten dan.

dit is mien club

Cas Peters

Vrij groot, snel, sterk, technisch en scorend vermogen.... weleens waar op j.l. niveau maar toch
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it