Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Mitar op januari 07, 2015, 11:04:22
volgens vi twee versterkingen op komst waaronder huurling van City. Zijn in vergevorderd stadium.
waar staat dat? In het blad?

Mitar

Citaat van: speculeter op januari 07, 2015, 11:10:17
waar staat dat? In het blad?
staat op twitter cambuurfront welke als bron VI vermelden

DLSVC

Citaat van: Thieske op januari 07, 2015, 10:55:02
Buitenspeler en aanvallende middenvelder zijn ze mee bezig.

Buitenspeler: Peters? Schaken?
Aanvallende middenvelder: speler van City?

Streep Schaken maar weg die wil naar het buitenland!
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

Lore

Citaat van: Thieske op januari 07, 2015, 10:55:02
Buitenspeler en aanvallende middenvelder zijn ze mee bezig.

Buitenspeler: Peters? Schaken?
Aanvallende middenvelder: speler van City?

Schaken echt niet. Die heeft zijn contract laten ontbinden en is daardoor erg aantrekkelijk voor veel clubs. Heeft DKV in de wacht gezet omdat hij naar het buitenland wil!

SCCdrachten

Citaat van: Lore op januari 07, 2015, 11:55:48
Schaken echt niet. Die heeft zijn contract laten ontbinden en is daardoor erg aantrekkelijk voor veel clubs. Heeft DKV in de wacht gezet omdat hij naar het buitenland wil!

DKV is toch buitenland  :? 8P

speculeter

We houden het maar op rosheuvel of peters.
En een nieuwe huurling van City.

HilversumOnTour

Wat hoop ik op Rosheuvel!!  :)

Lore

Citaat van: speculeter op januari 07, 2015, 12:11:11
We houden het maar op rosheuvel of peters.
En een nieuwe huurling van City.

Daar teken ik voor!

Collingwood

#15803
Citaat van: Mitar op januari 07, 2015, 11:18:51
staat op twitter cambuurfront welke als bron VI vermelden

Klopt, staat in de papieren versie van VI:

"Tegenover het mogelijke vertrek van Droste en El Makrini staat de komst van twee spelers. De Leeuwarders zijn in een vergevorderd stadium met Manchester City over een nieuw te huren speler. Details wilde de club nog niet bekendmaken. Daarnaast is Cambuur bijzonder actief als het aankomt op de aankoop van een vleugelspeler. Het elftal van trainer Henk de Jong hoopt op korte termijn de nieuwste aanwinst te kunnen presenteren."
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Misschien Cas Peters van Emmen?

HilversumOnTour

Wie wil Droste hebben?

Collingwood

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 07, 2015, 12:26:43
Wie wil Droste hebben?

Op dit moment niemand, maar hij wil zijn contract niet verlengen. Zie citaat in het topic over de selectie van dit seizoen!
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Citaat van: Collingwood op januari 07, 2015, 12:27:56
Op dit moment niemand, maar hij wil zijn contract niet verlengen. Zie citaat in het topic over de selectie van dit seizoen!
Droste kan in mei/juni alsnog gaan verlengen. (afwachten of er belangstelling komt)

Tanjajeah

Citaat van: speculeter op januari 07, 2015, 12:11:11
We houden het maar op rosheuvel of peters.
En een nieuwe huurling van City.

Dat denk ik ook. Met de meeste kans op Rosheuvel (mag weg - wil weg, is eerder in beeld geweest), omdat Peters aangaf dit jaar bij Emmen te willen blijven. (al zegt dat natuurlijk ook weer niet alles.)

PePe

Etiƫnne Reijnen kan helpen, om Rosheuvel over de streep te trekken.