Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 10, 2024, 20:34:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2024, 13:03:34
Weet ik ook wel  maar onze middenvelders verdedigen als dames, dus om er ??n neer te zetten die de beuk er in kan gooien lijkt mij niet verkeerd als je een voorsprong moet verdigen, wat nu toch moeilijk blijkt te zijn.
eens. Op 6 mag dat soms zeker

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 16, 2024, 12:58:47
iedereen ziet toch dat Sylla zoveel beter is als ie maar 100% geconcentreerd is want dat mankeert er wel eens aan. Poll heeft het 1 weds redelijk gedaan
Poll ontwikkelde zich tegen Vitesse als ??n van de uitblinkers en in vond hem tegen VvV ook niet verkeerd,,dus hierin zit een positieve opgaande lijn, terwijl ik Sylla invallend tegen VVV niet sterk vond en in de 93e minuut als een kip zonder kop naar voren zag gaan om een ingooi te doen. 8P
We siene ut fanavond wel wie dur instane en hoe su ut doean. |:)

sunderland

#47
Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2024, 13:24:54
Poll ontwikkelde zich tegen Vitesse als ??n van de uitblinkers en in vond hem tegen VvV ook niet verkeerd,,dus hierin zit een positieve opgaande lijn, terwijl ik Sylla invallend tegen VVV niet sterk vond en in de 93e minuut als een kip zonder kop naar voren zag gaan om een ingooi te doen. 8P
We siene ut fanavond wel wie dur instane en hoe su ut doean. |:)
de eerste 75 min tegen Vitesse was ie slecht maar dat is iedereen snel vergeten. Tegen vvv niet verkeerd maar dat kon ook niet want hij ging nooit diep en speelde alle ballen terug naar het centrum. Begrijpelijk omdat zelfvertrouwen begint bij heel degelijk spelen ( tis wel al een stuk beter ) geen comedy capers meer

sunderland

Dat Henk uit zijn slof schoot was bij een bal tussen van kaam en Wiebe begreep ik. Dat van kaam eens best moet worden aangepakt ben ik het helemaal mee eens. Tis zovaak net niet en ook laat hij zijn man lopen waardoor er een ander moet kiezen. Dat kunnen wij niet, dan moet iedereen doorstappen en daarin word niet gecoacht

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt



Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

el haj


punkman


el haj

Citaat van: punkman op februari 16, 2024, 20:32:55
Of ik doe iets fout of deze werkt niet?

Openen (netwerkstream openen) in een videospeler zoals VLC of MPC.

punkman

Citaat van: el haj op februari 16, 2024, 20:36:24
Openen (netwerkstream openen) in een videospeler zoals VLC of MPC.
Heb ik gedaan, maar krijg dan dat hij de stream niet kan openen?
"VLC is niet in staat om de MRL 'rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF3'; te openen. Controleer het logboek voor details."


wiekie1969