Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 10, 2024, 20:34:35

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op februari 16, 2024, 08:22:38
van Osch, v/d Meer, Tol, Smand, Poll, van Mullem, van Kaam, Breij, Anello, Uldrikis, Smit :thumbsup
In de 2e helft maar eens experimenteren met Wormgoor op de plaats van Van Mullem.

Noordcambuur

Dat is wel weer een hele andere opstelling dan Specuveter aangaf.

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep link=topic=2562.msg350620#  date=1708069750
In de 2e helft maar eens experimenteren met Wormgoor op de plaats van Van Mullem.
Wormgoor speelt nooit op het middenveld  :?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2024, 08:50:50
Dat is wel weer een hele andere opstelling dan Specuveter aangaf.
Dat is het verschil tussen denken en weten :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Mooie wedstrijd om Wiebe en andere O21 weer minuten te laten maken. Juist tegen Jong teams kun je mooi zien of ze mee kunnen komen met leeftijdsgenoten.

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op februari 16, 2024, 08:22:38
van Osch, v/d Meer, Tol, Smand, Poll, van Mullem, van Kaam, Breij, Anello, Uldrikis, Smit :thumbsup

Tja, onbegrijpelijk. Stel die nieuwe jongens nou gewoon op. Helemaal die rechtsback, die was toch fit.

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op februari 16, 2024, 09:14:14
Tja, onbegrijpelijk. Stel die nieuwe jongens nou gewoon op. Helemaal die rechtsback, die was toch fit.
Had wel getraind maar niet gespeeld, stond qua wedstrijden even lang stil als Wormgoor, en de Noor wat tijd geven om te wennen is niet verkeerd lijkt mij.
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op februari 16, 2024, 08:57:21
Dat is het verschil tussen denken en weten :thumbsup
Ik dacht dat Henk deze opstelling benoemde bij interview OF.
Maar dan heb ik dat verkeerd begrepen

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op februari 16, 2024, 10:02:21
Ik dacht dat Henk deze opstelling benoemde bij interview OF.
Maar dan heb ik dat verkeerd begrepen
:thumbsup Must de ondertiteling even aanzette :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

anello viel dramatisch in tegen vvv zou gewoon ook beginnen met
kooistra en zien hoe lang ie kan knallen.


sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2024, 08:00:27
Sylla is mij te druistig en Poll kan een prima bal afleveren waar Sylla dit volgens mij minder heeft.
iedereen ziet toch dat Sylla zoveel beter is als ie maar 100% geconcentreerd is want dat mankeert er wel eens aan. Poll heeft het 1 weds redelijk gedaan

sunderland

Dus toch weer met de matige spelers op de back als ik grijskijkert zo belees. Jammer want dit is een wedstrijd om de anderen alvast te laten wennen. Eerst compleet afzeiken op tv en dan wel weer opstellen.. niet des henks. Volgens mij wel even helemaal klaar met hoe Sylla deed.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2024, 08:51:49
Wormgoor speelt nooit op het middenveld  :?
Weet ik ook wel  maar onze middenvelders verdedigen als dames, dus om er ??n neer te zetten die de beuk er in kan gooien lijkt mij niet verkeerd als je een voorsprong moet verdigen, wat nu toch moeilijk blijkt te zijn.