Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 10, 2024, 20:34:35

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Deze moet je winnen knallen mannen op naar de overwinning  |:)

denistel

meteen gas er op ballen naar de 16 smit en uldrikis aant werk zetten
middenvelders bij sluiten en dik winnen zou ik zeggen

Voorstopper

Ruime overwinning zal me worst wezen, winnen met de NUL achterin vind ik veel belangrijker

Bankzitter

Het blijft vreemd dat er tegen Vitesse en Willem II wel iets van een  "over-mijn-lijk" mentaliteit inzat in de duels en dan tegen Top Oss en VVV niet.
Ze doen het niet bewust natuurlijk, maar is dat dan leeftijd dat ze het niet iedere week kunnen opbrengen?

sunderland

Citaat van: Bankzitter op februari 13, 2024, 11:04:00
Het blijft vreemd dat er tegen Vitesse en Willem II wel iets van een  "over-mijn-lijk" mentaliteit inzat in de duels en dan tegen Top Oss en VVV niet.
Ze doen het niet bewust natuurlijk, maar is dat dan leeftijd dat ze het niet iedere week kunnen opbrengen?
nee zeker niet. Ook zeer zeker kwaliteit

sunderland

Vind dit eigenlijk de minst aansprekende tegenstander van de hele competitie. Totaal geen gevoel bij deze wedstrijd.

papier

Citaat van: Voorstopper op februari 13, 2024, 10:30:52
Ruime overwinning zal me worst wezen, winnen met de NUL achterin vind ik veel belangrijker

Gaan we de 0 houden uberhaupt nog meemaken dit seizoen?

PePe

Veel ploegen struikelen in de eerst volgende wedstrijd , na een door de weekse bekerwedstrijd. Dit viel bij ons nog mee ivm het gelijkspel tegen VVV.

nee,wel?


sunderland

Gaan echt wel 3 punten halen. Mooie klote scheidsrechters de komende 2 wedstrijden. Teuben nu en bij nac thuisfluiter Kooij

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op februari 14, 2024, 09:12:18
Gaan echt wel 3 punten halen. Mooie klote scheidsrechters de komende 2 wedstrijden. Teuben nu en bij nac thuisfluiter Kooij
Die is voor ons nu hij gaat denken dat we het stadion naar hem hebben vernoemd  :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op februari 14, 2024, 09:19:51
Die is voor ons nu hij gaat denken dat we het stadion naar hem hebben vernoemd  :zweep

Hij heeft bij de KNVB het verzoek al neergelegd om de openingswedstrijd te mogen fluiten.  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Ik hoop dat Henk nu al vast in de (halve finale beker) samenstelling gaat spelen. (en de punten binnen gaan harken)

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Ben ik de enige die geen ene reet zin heeft in deze pot?  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets