Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 10, 2024, 20:34:35

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: R058 op februari 16, 2024, 20:53:55
Dat lost het niet op. Zolang Smit door moet gaan op die rechtsback die er constant overheen gaat. En ik vind ook dat je met Uldrikis verdedigend met een man minder staat. Die probeert niet eens de bal te veroveren.

Anello is het ook niet. Voegt niks toe.

wiekie1969


sunderland

Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:51:44
Seizoen is over als je deze verliest. Niks te zoeken in die playoffs overigens. Kwaliteit tekort in alle linies.
we gaan op zeker winnen

R058

Citaat van: papier op februari 16, 2024, 20:55:42
Staat vanaf minuut 1 al niet goed, onder de druk uit voetballen lukt niet en druk krijgen op Utrecht ook niet.

Toch vind ik wel positief dat ik van kaam ?berhaupt een Duel aan heb zien gaan. En van Osch stuurde de bal naar de zijkant ipv direct in de voeten van de tegenstander. Dat is we vooruitgang.
Ja ben het daarmee eens. Van Kaam doet echt zn best. Van Mullem ook. Maar als die back constant vrijkomt of een centrale verdediger zo door kan lopen, sta je altijd met een man minder. Dan is het lastig verdedigen.

Trainert!

Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:57:23
Anello is het ook niet. Voegt niks toe.


Welke Hans wordt bepaald dan dat speler gehaald moet worden. Die moet ook direct een schop onder z?n hol hebben

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

wiekie1969


Bankzitter

Het verschil tussen een slechte wedstrijd en een goede is gewoon veel te groot.
We zakken weer door de ondergrens en lijkt gewoon onderschatting te zijn.
Zegt niet zoveel over de kansen in een nacompetitie want soms is het ook weer ineens goed.


wiekie1969

Tol momenteel de beste speler bij Cambuur. Constant heerlijke ballen op de stropdas over 40 meter

wiekie1969


wiekie1969

Gvd wat kost die clown een punten juh. Onvoorstelbaar.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:07:27
Tol momenteel de beste speler bij Cambuur. Constant heerlijke ballen op de stropdas over 40 meter
roep dat nou niet, wordt direct gewisseld.

anderszchristian


wiekie1969