Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

TD Cambuur

Gestart door michello, januari 18, 2023, 14:14:09

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op november 25, 2023, 22:47:45
Dat was in 1300 vC man. Toen waren wij zelfs nog jong..
zal best, maar ging volgens mij om behoorlijk bedrag.

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

michello

Citaat van: zeewolde op november 25, 2023, 22:46:28
na akkefietje met pa Schuiteman zal hij Cambuur vast niet meer als optie zien.

Help me even wat was dat ook alweer?

James

Tja kan mooi mee naar Arne z?n volgende club. Wat heeft Feyenoord gekregen voor Pusic? Kun je mooi de helft van vragen. Lijkt mij meer dan redelijk met iemand die een vierjarig contract heeft.

Noordcambuur

Wil Cambuur graag van Reijnen af vraag ik me af omdat het nu al rond is met de clubs  :y

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: James op november 25, 2023, 22:59:26
Tja kan mooi mee naar Arne z?n volgende club. Wat heeft Feyenoord gekregen voor Pusic? Kun je mooi de helft van vragen. Lijkt mij meer dan redelijk met iemand die een vierjarig contract heeft.

1908.nl weet te melden dat Feyenoord een mooi bedrag ontvangt voor de assistent-trainer, die in het verleden ook bij AZ al de rechterhand van trainer Arne Slot was. Feyenoord zou een transfersom van 1,25 miljoen euro ontvangen voor Pusic, zo weet de supportersite
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Wie is de volgende die Slot gaat halen? (valt me vies tegen van hem)

De Gast

3,5 jaar contract van een td afkopen is minimaal 1M lijkt mij.
Kan dat geld mooi terug naar Bertje  ;(

Bankzitter

#353
Niet netjes inderdaad. Hij is zelf met een doorlopend contract hier weggeplukt door AZ.
En hoe kom je bij Reijnen uit?

Iets van 3 ton denk ik. En Henk zal het in de winter ook zelf wel weer gaan doen met transfers.

sunderland

Citaat van: Specuveter op november 25, 2023, 22:47:39
Hoe was de relatie tussen Henk en Ettienne?
volgens mij was die erg goed

sunderland

Waarom is iedereen zo in de war. Dat Reijnen dit gaat doen is toch hartstikke logisch.  Feyenoord weigert toch niemand. Het is jammer maar er komt wel weer een andere td.

zeewolde

Citaat van: michello op november 25, 2023, 22:54:49
Help me even wat was dat ook alweer?
Bij bijna faillissement in Pama tijd moest iedereen die een lening verstrekt had genoegen nemen met een heel laag percentage wat ze terug zouden krijgen of club ging failliet. Hier zat pa Schuiteman ook bij.

zeewolde

Citaat van: De Gast op november 26, 2023, 08:44:29
3,5 jaar contract van een td afkopen is minimaal 1M lijkt mij.
Kan dat geld mooi terug naar Bertje  ;(

Waarom?

Bankzitter

We zijn Bert helemaal geen geld schuldig. Bert heeft een lening met ons  afgesloten, daar betalen we hem keurig rente voor.
En hij heeft certificaten gekocht.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op november 26, 2023, 08:44:29
3,5 jaar contract van een td afkopen is minimaal 1M lijkt mij.
Kan dat geld mooi terug naar Bertje  ;(
waarom moet dat geld naar Bert :?