Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

TD Cambuur

Gestart door michello, januari 18, 2023, 14:14:09

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Er moet juist meer geld van Bert naar de club... hij heeft genoeg centen  :thumbsup
Kom op , maak ons kampioen  |:)

8P

sunderland

Gaat toch over Bernard ipv Bert .

sunderland

Denk dat het met 2 ton wel ophoudt

Bankzitter

Het ligt er ook aan welke afspraken er gemaakt zijn over wanneer Reijnen overstapt. Kan hij nog het eea afmaken en overdragen?
Een TD stel je voor lange tijd aan dus zo snel vind je ook geen vervanger midden in het seizoen.

Dreet

Sven Mislintat kom er maar in! Jeffrey van As is ook vrij......

KlinkHamer

Citaat van: sunderland op november 26, 2023, 09:59:50
Waarom is iedereen zo in de war. Dat Reijnen dit gaat doen is toch hartstikke logisch.  Feyenoord weigert toch niemand. Het is jammer maar er komt wel weer een andere td.

Tuurlijk, is toch mooi voor hem, Cambuur en Feyenoord. 3xwin situatie.
Kunnen we mooi los gaan over de nieuwe TD,  :thumbsup

KlinkHamer

#366
Komt de eerste voorzet.
Peter Wijker
Patrick van Leeuwen
Marcel Keizer
Jaap Stam
Bert Konterman
Johan Steur
Verbeek en Jan de Jonge....is lastig maar zijn wel vrij.
Jouke Fabel/r loopt ook nog steeds rond.

bommel

Mark Jan Fledderus was gisteren in Leeuwarden, we waren een hapje eten bij de Italiaan. Kwamen hem tegen samen met volgens ons Gerald vd Belt.

bommel

Citaat van: KlinkHamer op november 26, 2023, 11:55:06
Komt de eerste voorzet.
Peter Wijker
Patrick van Leeuwen
Marcel Keizer
Jaap Stam
Bert Konterman
Henk Herder
Johan Steur
Verbeek en Jan de Jonge....is lastig maar zijn wel vrij.
Jouke Fabel/r loopt ook nog steeds rond.

In dit geval zou ik zeker voor Bert Konterman gaan, qua naam netwerk en een mooi verleden bij de club.

KlinkHamer

Citaat van: bommel op november 26, 2023, 11:56:42
Mark Jan Fledderus was gisteren in Leeuwarden, we waren een hapje eten bij de Italiaan. Kwamen hem tegen samen met volgens ons Gerald vd Belt.
Die heeft net getekend bij de eredivisie cv maar wie weet.
Ben zelf wel gecharmeerd van Peter Wijker, is nu voetbalmakelaar, gedeeld DNA.
Marcel Keizer zou ik altijd bellen.
Stam gaat het nooit doen en Konterman timmert samen met de Heer aan de weg, maar je weet maar nooit.

Bankzitter

Keizer kwam ook bij mij op. Het moet iig iemand zijn met binding met de club en een goed netwerk.

bommel

Citaat van: KlinkHamer op november 26, 2023, 12:13:59
Die heeft net getekend bij de eredivisie cv maar wie weet.
Ben zelf wel gecharmeerd van Peter Wijker, is nu voetbalmakelaar, gedeeld DNA.
Marcel Keizer zou ik altijd bellen.
Stam gaat het nooit doen en Konterman timmert samen met de Heer aan de weg, maar je weet maar nooit.

Is ook zo, kan ook gewoon een normaal onderonsje zijn. Hoeft niets te betekenen.

Grijskijkert

Citaat van: KlinkHamer op november 26, 2023, 11:55:06
Komt de eerste voorzet.
Peter Wijker
Patrick van Leeuwen
Marcel Keizer
Jaap Stam
Bert Konterman
Johan Steur
Verbeek en Jan de Jonge....is lastig maar zijn wel vrij.
Jouke Fabel/r loopt ook nog steeds rond.
Marcel Boudesteyn
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op november 26, 2023, 12:35:46
Marcel Boudesteyn

Zag je suggestie al voorbij komen op Twitter en is een naam die wel in het straatje past bij onze huidige beleidsbepalers. Is alleen recent een eigen onderneming gestart

Grijskijkert

Citaat van: justremco op november 26, 2023, 12:39:48
Zag je suggestie al voorbij komen op Twitter en is een naam die wel in het straatje past bij onze huidige beleidsbepalers. Is alleen recent een eigen onderneming gestart
Dat wist ik niet, wat voor bedrijf is hij gestart?
IN HENK WE TRUST!!!