Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

TD Cambuur

Gestart door michello, januari 18, 2023, 14:14:09

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Heeft een kontrakt getekend voor 4 jaar dus kan Feijenoord mooi wat geld betalen  :thumbsup
En Cambuur Leeuwarden kan het geld goed gebruiken voor een nieuwe TD en nieuwe spelers.

Hij mag weg voor ruim 5 miljoen?. :thumbsup

michello

Erik Bakker vervanger?  :devil

Noordcambuur

Cambuur Leeuwarden moet zich  HARD opstellen hij heeft getekend met zijn volle verstand voor 4 jaar.

Tanjajeah

Ik zou het een waardeloze actie vinden van Reijnen. Nog maar een paar maand in dienst en dan bij de eerste de beste mogelijkheid ergens anders naartoe gaan?

Zuid1991

Citaat van: Tanjajeah op november 25, 2023, 21:20:22
Ik zou het een waardeloze actie vinden van Reijnen. Nog maar een paar maand in dienst en dan bij de eerste de beste mogelijkheid ergens anders naartoe gaan?
Dat heet soms; de nare wereld van de voetballerij...

Teun Seun

Die gaat gewoon weg voor 2 ton hoor

Grijskijkert

Doe maar ruilen met Ilias Sebaoui en Bosbaard :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Teun Seun op november 25, 2023, 21:30:48
Die gaat gewoon weg voor 2 ton hoor
nou dat gaat echt niet gebeuren hoor :_schater
Cambuur is niet gek hoor?

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op november 25, 2023, 21:34:42
Doe maar ruilen met Ilias Sebaoui en Bosbaard :thumbsup
en voeg de zoon van v/d Belt er ook maar aan toe :thumbsup

V-man

Laat rotjeknor maar de beurs trekken. Er zijn vast wel meer kundige figuren vd functie. De selectie staat grotendeels al dus ik zie het probleem niet zo! Win win situatie

Bernardo

Slappe zak als hij overstapt. Club hopper.

Noordcambuur

Feijenoord met Slot,Hulshof en nu Reijnen?

V-man

Cambuur wordt ook vaak "klein feyenoord" genoemd (beleving etc)

Grijskijkert

Marcel Boudesteyn maar op pikken, zelfde type als Reijnen maar dan met ervaring...
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

Je carri?re vervolgen bij Feyenoord, de Champions League in en in de toekomst eventueel mee met Arne naar z?n volgende Europese topclub?

De keuze lijkt me niet zo moeilijk. Reijnen zou wel ongelofelijk stom zijn als hij hier niet voor open staat. Zo?n trein komt niet zo vaak langs in je carri?re.