Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

TD Cambuur

Gestart door michello, januari 18, 2023, 14:14:09

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: Poetser op oktober 15, 2023, 20:50:33
Jij bent echt niet helemaal lekker in je bovenkamer h?.

Reijnen niet nee, wat een geweldige kut selectie heeft deze man samengesteld. Het is gewoon knap.

Bankzitter

Citaat van: oost op oktober 15, 2023, 20:50:38
Er zit meer dan genoeg potentie is in de ploeg.
Als we voor PO gaan is dit een prima ploeg niet meer en niet minder, verwacht je om de titel te spelen dan kun ke beter dit seizoen even skippen

Het was nooit de intentie om voor directe promotie te spelen gezien de budgetten van Groningen, Emmen en Willem II.


Bernardo

Citaat van: sunderland op oktober 15, 2023, 20:26:37
Je zag vandaag dat de jonkies heel goed mee kunnen.  Henk gaat met iedereen aan de slag en ik denk dat we nog zeer gaan verassen met deze selectie. Je gaat straks zien dat iedere speler minimaal zijn nivo haalt en de meesten boven dat.

Schaapman viel mij positief op op het middenveld, wel paar keer balverlies maar speelde wel alles vooruit  :thumbsup

R058

Citaat van: Bernardo op oktober 15, 2023, 21:33:08
Schaapman viel mij positief op op het middenveld, wel paar keer balverlies maar speelde wel alles vooruit  :thumbsup
Was ook constant aanspeelbaar. Heeft een goede techniek en bijna volledig tweebenig. Lijkt net Hoedemakers. Ook een beetje hetzelfde loopje.

sunderland

Citaat van: R058 op oktober 15, 2023, 21:48:04
Was ook constant aanspeelbaar. Heeft een goede techniek en bijna volledig tweebenig. Lijkt net Hoedemakers. Ook een beetje hetzelfde loopje.
dat hoor ik van meer maar Schaapman heeft een veel betere techniek en ziet volgens mij verder vooruit. Hij weet meestal al wie er om hem heen aanspeelbaar is . Wil daarmee heus niet zeggen dat ie beter is

Grijskijkert

Gerard Zandkuil
@ZandkuilG
?
24 m
Als antwoord op
@djiovanni
en
@HugodeGekste
Kan niet, Nijland is al adviseur van Reijnen bij Cambuur.

Weet iemand hier meer over?
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op november 05, 2023, 17:31:29
Gerard Zandkuil
@ZandkuilG
?
24 m
Als antwoord op
@djiovanni
en
@HugodeGekste
Kan niet, Nijland is al adviseur van Reijnen bij Cambuur.

Weet iemand hier meer over?
hier weet ik niks van Grijskijkert  :?

Noordcambuur

Staat in de belangstelling van Feijenoord als assistent trainer.

Stiens


Stiens

Die is dus weg. Kunnen we weer opzoek naar een nieuwe TD

Zuid1991

#311
Citaat van: Stiens op november 25, 2023, 20:51:30
Die is dus weg. Kunnen we weer opzoek naar een nieuwe TD
Als ie dat doet mut ie zichzelf nooit meer serieus nemen:
Dat zou zijn derde club/baan in nog geen 3 jaar worden....
Hij heeft met sien volle verstand getekend voor een paar jaar hier.

Inferno-058

Maar een flinke afkoopsom vragen

Leovardia

At ie fut gaat het ie een loyaliteit van een knakworstje.
Aangezien ze al onderhandelen het ie dus zelf wel oren daarnaar. Ken iedereen wel s?ge van ?Ja, hij verdient daar veel meer, sportieve verbetering? bla bla bla. Deze man zit er reeds warmpjes bij. Er zijn belangrijker dingen dan geld.
Kent skele juh.

michello

Prima toch, dit levert wel een paar ton op lijkt me. TD-er is een belangrijke positie.