Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Media kampioenschap 2013

Gestart door Viper, mei 04, 2013, 10:32:26

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Heb hem zelf maar ff in de winkel gehaald.
Area 58

Tanjajeah

Citaat van: kgscc op mei 08, 2013, 17:31:07
Hierbij de vier pagina's uit de VI. Als het goed is werkt het, anders probeer ik het vanavond opnieuw.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PJ4LJUGQHUVU.rar

Er zijn de afgelopen dagen prachtige foto's voorbijgekomen van het kampioenschap. Veruit de mooiste wat mij betreft staat vandaag bij dat stuk in de VI; welliswaar klein en in een hoekje weggedrukt, maar toch: de foto waarop een duidelijk zichtbaar geemotioneerde trainer de Jong in een innige omhelsing staat met een huilende voorzitter Smid. Prach-tige foto, brok in mn keel.

Kunstgras

Een foto van twee geëmotioneerde passanten verkiezen boven de prachtige foto's die gemaakt zijn van het trouwe Cambuurpubliek?

Yellow Army

Ik word niet zo warm van knuffelende mannen
Area 58

SCC-J

Citaat van: Kunstgras op mei 08, 2013, 22:04:33
Een foto van twee geëmotioneerde passanten verkiezen boven de prachtige foto's die gemaakt zijn van het trouwe Cambuurpubliek?

Ja het is de VI en voornamelijk ype smid aan het woord lijkt me niet meer dan normaal deze foto, ondanks dat het passanten zijn.

Kunstgras

Daar had ik het dan ook niet over. Tanjajeah noemde dit veruit de mooiste foto die hij had gezien de afgelopen dagen. Daar ging ik op in.

Dokkumer

Persoonlijk vond ik het best een mooie foto, helemaal omdat de bevlogenheid van Henk zijn ontlading hier krijgt. Met Smid heb ik dat veel minder...

Wat ik persoonlijk de mooiste beelden -niet foto- vond, was de verbazing bij enkele supporters voordat het besef kwam dat we kampioen zijn geworden. Dat moment blijft heel lang op mijn netvlies staan ;)

Destroyer

Citaat van: Kunstgras op mei 08, 2013, 22:04:33
Een foto van twee geëmotioneerde passanten verkiezen boven de prachtige foto's die gemaakt zijn van het trouwe Cambuurpubliek?

Hoort er bij.  Deze mannen hebben wel een belangrijke bijdrage geleverd natuurlijk.  Neemt niet weg dat een mooie foto van het uitvak wel gepast was geweest.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Area 58

Kunstgras


Destroyer

Een van de mooiste foto's die geschoten is  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCornjum

Citaat van: kgscc op mei 08, 2013, 17:31:07
Hierbij de vier pagina's uit de VI. Als het goed is werkt het, anders probeer ik het vanavond opnieuw.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PJ4LJUGQHUVU.rar

Super bedankt.
Foto hierboven 03:00 snachts 8000 man op de been, met bassen die bij de Blauwe Golf al te horen waren.......onvergetelijk..
Watching Football Is Not A Crime

DC

Citaat van: SCCornjum op mei 08, 2013, 23:27:00
Super bedankt.
met bassen die bij de Blauwe Golf al te horen waren.......onvergetelijk..
Haha een kennis van mij die vrij achterin Camminghaburen woont wist de volgende dag precies te vertellen welke nummers er gedraaid waren  |:)

Viper


drg

Beetje triest van Huis aan Huis trouwens.. Kennelijk weten die ook al niet wat de uitslag was van de wedstrijd tegen Excelsior.

Wel jammer hoe de media soms omgaat met vrij belangrijke gebeurtenissen, eerst het ANP dat kennelijk enkele jaren niet in het archief heeft heeft en de LC die het simpelweg overneemt zonder er nog een keer overheen te lezen..

Maar goed, volgend jaar staan we gewoon weer elke week op de voorpagina's  |:)