Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Media kampioenschap 2013

Gestart door Viper, mei 04, 2013, 10:32:26

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: ForzaCambuur1 op mei 06, 2013, 22:25:01
Cambuur-Leeuwarden

Dat hoop ik volgend jaar niet te vaak te lezen :( :(

SC CAMBUUR (en LEEUWARDEN mag er achter maar dan ZONDER streepje aub!!!)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lwdscc

Citaat van: punkman op mei 06, 2013, 22:58:16
Schijnt ook in pownews geweest te zijn.
Maar ik heb hem zelf gemist, morgen maar even terug kijken ! |:)

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1341303

Van 6.00 tot 7.06

Yellow Army

Is hier iemand met de vi die het artikel over cambuur ff online kan plempen? Mijn dank zal zeer groot zijn
Area 58



Unknown


Yellow Army

Kampioensrijmpje van de Gijp:

Area 58

WouterZz

Uit de LC. Twee eredivisieclubs: onbetaalbare weelde

http://pdfcast.org/pdf/eredivisie

speculeter

Mooi stuk in de VI vandaag
Met zelfs poster!!
Wat is mijn zoon blij.. :D :D

Len Cantello

Kun je het verhaal niet even online knallen, aub?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

speculeter

Citaat van: Len Cantello op mei 08, 2013, 13:10:23
Kun je het verhaal niet even online knallen, aub?
sorry....geen idee hoe dat moet.
Zal vast wel ander forumlid zijn die dat wel lukt.

Yellow Army

Citaat van: Yellow Army op mei 07, 2013, 10:55:39
Is hier iemand met de vi die het artikel over cambuur ff online kan plempen? Mijn dank zal zeer groot zijn

Dan bij deze nogmaals het verzoek.
Area 58

Eewal

Inscannen gaat mij ook niet lukken. Ik heb zonet de VI gekocht en het stuk gelezen. Leuk stuk, mooi fototje van Smid en De Jong die elkaar huilend in de armen vallen. wat verder opvalt; Pama wordt met de grond gelijk gemaakt.

kgscc

Hierbij de vier pagina's uit de VI. Als het goed is werkt het, anders probeer ik het vanavond opnieuw.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PJ4LJUGQHUVU.rar

moodygrunn

Citaat van: kgscc op mei 08, 2013, 17:31:07
Hierbij de vier pagina's uit de VI. Als het goed is werkt het, anders probeer ik het vanavond opnieuw.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PJ4LJUGQHUVU.rar

Geweldig! bedankt!
In Henk en Sandor we trust