Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Media kampioenschap 2013

Gestart door Viper, mei 04, 2013, 10:32:26

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Wat een ongelofelijke stakker!! Zielig ventje.  l8l

drg

Hahah, heerlijk leedvermaak. Had z'n kop wel willen zien afgelopen zondag.

En dadelijk maar weer met beide bene op de grond achter de visbakken staan dacht ik zo.

Dreet

Su'n dorpsidioot kest toch niet serieus nemme? Bitsje de vlotte, getapte jonge uuthange met sien domme accent. Waarskijnlijk zit-ie daar alleen om een bitsje schijtlollig te weze, zonder kennis van voetbal. Wat een misselijk figuur juh! Derom hew ik een hekel aan Amsterdammers, at ik zulke onnozelen zie.

el haj

Citaat van: punkman op mei 27, 2013, 18:13:47
Kwam ook nog een stukje tegen op rtv noord-holland.
Gaat over Cambuur door "analist" Ton Ojers en over het verlies van FC palingsnuivers en het kampioenschap van Cambuur.

http://www.rtvnh.nl/uitzending-gemist/tv/30/48863/NH+Sport

Heb helaas geen tijd erbij maar begint op 75 % van het filmpje +/-.

Volgens Ton Ojers kampioen van de armoede, moesten we ons schamen voor het kampioensfeest en zwaar onterecht.
Wij kregen 9 punten in de schoot geworpen doordat Agovv en Veendam wegvielen.
Kortom, het verdriet van palingsnuivers in ongeveer 7 minuten...  :devil

Een ´voetbalanalist´ die nog nooit in de adelaarshorst is geweest.  :_schater

Westerpark

Die vent liekt Bassie van Adriaan wel

drg

't mooiste is nog wel z'n reactie op eagles en hun stadion 'en een fanatieke supporters groep, nou, poeh poeh, daar word je benauwd van'

Meneer is duidelijk ook nooit naar Leeuwarden gekomen.  8P

flieterper


Clint

Wat een sjappie juh. Cambuur 'kampioen van de armoede', seit ie.

Must eens kieke hoe ie er zelf uutsiet. Liekt wel een zwerver met een plukje haar oppe kop als een volgescheten reigersnest.

Wat een lachwekkende daap. Pure humor dit. :_schater :_schater