Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Media kampioenschap 2013

Gestart door Viper, mei 04, 2013, 10:32:26

Vorige topic - Volgende topic

Southman

Friesch Dagblad journalist Gerard Bos op zijn website, een meerdelige blog over het kampioenschap en hoe het begon.

http://www.desportjournalist.nl/2013/05/07/serie-cambuur-kampioen-hoe-het-zover-kwam-de-graafschap-uit/

Destroyer

Het was inderdaad het begin van een mooi serie feestjes. Na de domper bij Almere alleen maar top wedstrijden. Heerlijk om nog even terug te zien  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

iemand die dit stuk (online) heeft?: FrieschDagblad SPORT ‏@FD_sport 17u

#Cambuur en kunstgras: goed plan of slecht plan? In onze sportbijlage meningen van @oepie10, @KernVanCambuur en oud-speler Rick Hooijboer.

speculeter

Citaat van: Southman op mei 19, 2013, 14:01:58
Friesch Dagblad journalist Gerard Bos op zijn website, een meerdelige blog over het kampioenschap en hoe het begon.

http://www.desportjournalist.nl/2013/05/07/serie-cambuur-kampioen-hoe-het-zover-kwam-de-graafschap-uit/

Filmpje weer even bekeken....heerlijk |:) |:)

SCCRulez

Citaat van: Viper op mei 04, 2013, 12:10:53
TV-uitzending Voetbal International:

http://www.rtl.nl/xl/#/u/65057477-5827-3752-bbfa-fc8fbb598bb7

Momenten:

20:43 - 23:03

35:19 - 35:59

55:51 - 56:09

57:30 - 59:30

01:62 - 01:63

01:70 - 01:72
Machtin, goed gedaan Genee! Even je cluppie op de kaart zetten  |:)

SCCRulez

Heerlijk nagenieten dit Topic!
_O_

punkman

Kwam ook nog een stukje tegen op rtv noord-holland.
Gaat over Cambuur door "analist" Ton Ojers en over het verlies van FC palingsnuivers en het kampioenschap van Cambuur.

http://www.rtvnh.nl/uitzending-gemist/tv/30/48863/NH+Sport

Heb helaas geen tijd erbij maar begint op 75 % van het filmpje +/-.

Volgens Ton Ojers kampioen van de armoede, moesten we ons schamen voor het kampioensfeest en zwaar onterecht.
Wij kregen 9 punten in de schoot geworpen doordat Agovv en Veendam wegvielen.
Kortom, het verdriet van palingsnuivers in ongeveer 7 minuten...  :devil


gewoon een fan

wat een zielig mannetje zeg  :R
Dat maakt dit kampioenschap alleen maar mooier  :proost

CambuurAmersfoort

haha wat een zieligie vent...dit kampioenschap had je niet eens mogen vieren, wat denk je nou man...die 300 palingsupportertjes of 20.000 cambuursupporters op t oldehove. Wij bepalen wel wat een feest waard is en dit was absoluut het hoogtepunt van de afgelopen 10 jaar.

dennisw8

Haha, wat mooi dit, het leedvermaak word er alleen maar groter op! :proost

Kunstgras

Werkelijk waar genieten dat filmpje. Kan iedereen aanraden om er naar te kijken.

:schaal |:)

Eewal

#101
Prachtig filmpje, goeie presentator!

misideoldskool

Hahaha dat heet nou fustratie geweldig :thumbsup!

Dokkumer

Ook een geweldige kennis van zaken  :_schater Het waren 7 punten en als een club de broek niet meer op kan houden is dat niet onze fout toch? Lijkt me duidelijk... Deze man zou zo bij een club ergens aan de A32 kunnen analyseren, precies hetzelfde trieste niveau.

Maar goed, alleen daarom hoop ik dat die Heen en Weer wegrot in het IJsselmeer!

Yellow Army

Area 58