Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Media kampioenschap 2013

Gestart door Viper, mei 04, 2013, 10:32:26

Vorige topic - Volgende topic

Viper


oost058

Misschien al ergens vermeld, maar "we" staan nu ook op Indehekken.net, met dank aan Rupppert

_O_ _O_ _O_

Hulde!!

ForzaCambuur1

Duizenden fans bij huldiging Cambuur
Onder massale belangstelling is maandagavond de selectie van SC Cambuur in het centrum van Leeuwarden gehuldigd. Op het centrale plein hebben zeker 10.000 uitzinnige fans zich verzameld.

Huldiging SC Cambuur Fotoserie
Vrijdag promoveerde de Leeuwarder voetbalclub naar de eredivisie na een zege op Excelsior. Cambuur speelde voor het laatst in het seizoen 1999 - 2000 in de eredivisie.
De materiaalman verscheen als eerste met de kampioensschaal op het podium. Daarna volgden de staf, de spelersvrouwen en uiteindelijk de spelers zelf.
Van burgemeester Ferd Crone ontvingen de spelers de sportpenning van de stad. Volgens een woordvoerder van de gemeente zijn er veel meer mensen op de been dan de verwachte 10.000. Niet alleen het plein, maar ook de omliggende straten staan helemaal vol. De selectie zong op het podium tot slot het clublied 'It Woanskip.

Bron: http://www.nu.nl/binnenland/3416052/duizenden-fans-bij-huldiging-cambuur.html

Viper

Twitter:

Straks in #Nieuwsuur "Duizenden fans bij inhuldiging Cambuur

ForzaCambuur1

Ze zijn allemaal weer lekker geinformeerd en aan het knippen plakken:

Vrijdag promoveerde de Leeuwarder voetbalclub naar de eredivisie na een zege op Excelsior. Cambuur speelde voor het laatst in 1992 in de eredivisie.

Bron: http://www.omroepbrabant.nl/?anp/605132621103/Duizenden+fans+bij+huldiging+Cambuur.aspx

Vrijdag promoveerde de Leeuwarder voetbalclub na winst op Excelsior naar de Eredivisie. Cambuur speelde voor het laatst in 1992 op het hoogste niveau.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3437296/2013/05/06/Duizenden-fans-bij-huldiging-Cambuur.dhtml

Viper


ForzaCambuur1

Citaat van: ForzaCambuur1 op mei 06, 2013, 22:21:22
Ze zijn allemaal weer lekker geinformeerd en aan het knippen plakken:

Vrijdag promoveerde de Leeuwarder voetbalclub naar de eredivisie na een zege op Excelsior. Cambuur speelde voor het laatst in 1992 in de eredivisie.

Bron: http://www.omroepbrabant.nl/?anp/605132621103/Duizenden+fans+bij+huldiging+Cambuur.aspx

Vrijdag promoveerde de Leeuwarder voetbalclub na winst op Excelsior naar de Eredivisie. Cambuur speelde voor het laatst in 1992 op het hoogste niveau.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3437296/2013/05/06/Duizenden-fans-bij-huldiging-Cambuur.dhtml

En we hebben toch 3 jaar eredivisie gespeeld  :devil

Zeker 10.000 uitzinnige fans hebben de huldiging vanavond gevierd op het centrale plein in de stad. Cambuur-Leeuwarden speelde in het seizoen 2001/2002 voor het laatst in de Eredivisie. Toen degradeerde de ploeg uit Friesland via de nacompetitie.

Bron: http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/266311_duizenden-fans-bij-huldiging-cambuur

punkman

Ook een stukje zo in Hart van Nederland ...

moodygrunn

Citaat van: ForzaCambuur1 op mei 06, 2013, 22:25:01
En we hebben toch 3 jaar eredivisie gespeeld  :devil

Zeker 10.000 uitzinnige fans hebben de huldiging vanavond gevierd op het centrale plein in de stad. Cambuur-Leeuwarden speelde in het seizoen 2001/2002 voor het laatst in de Eredivisie. Toen degradeerde de ploeg uit Friesland via de nacompetitie.

Bron: http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/266311_duizenden-fans-bij-huldiging-cambuur

Ik heb al een mail naar het ANP gestuurd, ben nl wel benieuwd wie zo'n persbericht met zulke inhoudelijke missers de wereld in slingert.
In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

ForzaCambuur1

Citaat van: moodygrunn op mei 06, 2013, 22:40:21
Ik heb al een mail naar het ANP gestuurd, ben nl wel benieuwd wie zo'n persbericht met zulke inhoudelijke missers de wereld in slingert.

Heb het ook gemeld. Inmiddels is het op een aantal websites al gerectificeerd.

RotterdamLeeuwarden

Mooie positieve reportages op Nieuwsuur en HartvanNederland  |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

ForzaCambuur1

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 06, 2013, 22:49:32
Mooie positieve reportages op Nieuwsuur en HartvanNederland  |:)

Zeker! Mooi ook het realisme van Henk de Jong en Ype Smid over de kansen komend jaar. Geen gekke dingen doen en de club gezond houden.  |:)

punkman

Schijnt ook in pownews geweest te zijn.
Maar ik heb hem zelf gemist, morgen maar even terug kijken ! |:)

punkman

Stukje video van NOS Journaal.
http://nos.nl/video/504023-cambuur-viert-kampioensfeest.html

Trouwens is dit het zelfde stukje als het item in Hart van Nederland ..