Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Floris Smand

Gestart door zeewolde, augustus 04, 2022, 16:03:15

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Eewal op mei 24, 2023, 18:20:37
en we zijn kansloos gedegradeerd met vreselijk veel belachelijk verdedigen.
dat dus. Begrijp heus dat deze jongen een kans verdient en wat minuten moet maken. Nu valt hij ook vaak op door slecht verdedigen door bijv de bal finaal verkeerd in te schatten of aan de verkeerde kant te staan. Opbouw veel te traag en dan ook precies op de man te spelen ipv voor de man zodat je niet het tempo eruit haalt. Nu noem ik wel alle negatieve dingen op en ik weet dat ie moet leren maar als je echt goed bent beheers je dit. Is mijn mening

Vlampiep

Citaat van: sunderland op mei 25, 2023, 17:36:07
dat dus. Begrijp heus dat deze jongen een kans verdient en wat minuten moet maken. Nu valt hij ook vaak op door slecht verdedigen door bijv de bal finaal verkeerd in te schatten of aan de verkeerde kant te staan. Opbouw veel te traag en dan ook precies op de man te spelen ipv voor de man zodat je niet het tempo eruit haalt. Nu noem ik wel alle negatieve dingen op en ik weet dat ie moet leren maar als je echt goed bent beheers je dit. Is mijn mening
Jonge spelers moeten door de ervaren spelers worden gestuurd. Bij gkebrek hierin gaat het dan mis. Als Reijnen naast hem had gestaan was hij waarschijnlijk veel beter uit de verf gekomen.

papier

Citaat van: Vlampiep op mei 25, 2023, 17:52:15
Jonge spelers moeten door de ervaren spelers worden gestuurd. Bij gkebrek hierin gaat het dan mis. Als Reijnen naast hem had gestaan was hij waarschijnlijk veel beter uit de verf gekomen.

Dat denk ik ook en we moeten Smand vergelijken met spelers die we wel hebben, en niet met spelers die we graag zouden willen (maar niet hebben). Los daarvan kunnen we kijken naar de fouten die hij heeft gemaakt, maar kun je ook kijken naar hoe hij prima weerstand boot tegen Yilmaz bv. Dat het in veel gevallen nog te snel gaat of hij de verkeerde keuzes maakt hebben mi te maken met het hoge niveau waar hij 'opeens' op acteert (van onze jeugd, 3e divisie(?) naar eredivisie) en zijn onervarenheid.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op mei 25, 2023, 17:52:15
Jonge spelers moeten door de ervaren spelers worden gestuurd. Bij gkebrek hierin gaat het dan mis. Als Reijnen naast hem had gestaan was hij waarschijnlijk veel beter uit de verf gekomen.
en dan niet in eredivisie heb je kunnen zien. Als je echt goed bent hoeft dat niet.

sunderland

Citaat van: papier op mei 25, 2023, 18:08:49
Dat denk ik ook en we moeten Smand vergelijken met spelers die we wel hebben, en niet met spelers die we graag zouden willen (maar niet hebben). Los daarvan kunnen we kijken naar de fouten die hij heeft gemaakt, maar kun je ook kijken naar hoe hij prima weerstand boot tegen Yilmaz bv. Dat het in veel gevallen nog te snel gaat of hij de verkeerde keuzes maakt hebben mi te maken met het hoge niveau waar hij 'opeens' op acteert (van onze jeugd, 3e divisie(?) naar eredivisie) en zijn onervarenheid.
yilmaz was verreweg de beste op het veld toen of ben je dat vergeten. En nu hou ik op met afkraken. Zo,n jongen moet zo nu en dan eens invallen en op die manier wat ervaring opdoen en dan wel in de eerste divisie. Dan kan het wel een leuke speler worden. Hij moet dan ook een trainer hebben die hem daarin coacht. Heb Ultee nog nooit in een wedstrijd hem aanwijzingen zien geven en dat heeft zo,n jongen nodig

Specuveter

Contractbespreking gaat moeizaam.
NEC Zou intresse hebben.

Bankzitter

Die snap ik niet... .
Zo belangrijk is Sjors nou ook weer niet. Het zal meer liggen aan het salaris wat hij in Nijmegen geboden krijgt.

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op mei 25, 2023, 21:44:20
Contractbespreking gaat moeizaam.
NEC Zou intresse hebben.
Onzin, het word komende week gewoon officieel bekent dat zijn contract is opgewaardeerd en verlengd is tot 2026. Zoals het LC en OF al eerder melden...
Must niet geloven wat een twitteraccount liegt :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: sunderland op mei 25, 2023, 19:51:57
yilmaz was verreweg de beste op het veld toen of ben je dat vergeten. En nu hou ik op met afkraken. Zo,n jongen moet zo nu en dan eens invallen en op die manier wat ervaring opdoen en dan wel in de eerste divisie. Dan kan het wel een leuke speler worden. Hij moet dan ook een trainer hebben die hem daarin coacht. Heb Ultee nog nooit in een wedstrijd hem aanwijzingen zien geven en dat heeft zo,n jongen nodig

Nee helemaal niet want Yilmaz is een geweldige aanvaller. En juist tegen hem gaf Smand hem aardig partij. Dat je uiteindelijk als verliezer uit de bus komt soit. Jouw kritiek richt je op Smand maar is wmb kritiek op ons technisch beleid en daar kan ik me wel in vinden. Dat het niveau dat hij nu heeft eigenlijk is voor een invaller om ervaring op te doen is ook mijn ideaalbeeld, maar gezien de concurrentie (of het gebrek aan) bij ons kan ik me prima voorstellen dat Smand speelt. En dat is dus kritiek op ons aankoopbeleid wat ongekend kut is.

SCC

Was vanmiddag samen met Milan Smit bij de voetbalschool die de laatste training in het stadion hadden. Hij is, eerlijk is eerlijk, wel een visite kaartje voor onze club. Heeft echt vele hartjes gewonnen en in hem zie ik wel echt een toekomstige aanvoerder.
Moest weliswaar dit seizoen veel minuten maken in een elftal zonder zelfvertrouwen en zonder Henk ook zonder duidelijke spelopvatting. Maar wel een eigen jongen, dus daar mogen we ook trots op zijn.
Vanmiddag bij mij in ieder geval krediet gewonnen, hoe hij dat deed met al die kleine talentjes van onze voetbal school.

denistel

dat is allemaal prima naturlijk maar het moet op her veld gebeuren bij het 1e
hij is zeker nog jong en speler uit eigen jeugd maar zijn niveau zal zeker omhoog
moeten.

poelie-lwd

Had ook weer een ketser bij 0-0. Als die Seuntjens niet stift ligt hij in het mandje.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Huizen

Kan een prima verdediger worden maar heeft echt tijd nodig. En Tol zie ik ook niet echt als basisspeler. Moet goeie CV komen

SCC

Hoe gaat het mijn zijn herstel?

Deze (jonge en eigen!) jongen heeft natuurlijk de nodige kritiek gehad (dat mag ook, mits terecht). Die heeft natuurlijk veel meer vlieguren gemaakt dan vooraf ingecalculeerd. Je zou zeggen, seizoen 2 in de luwte van de KKD, dan krijg je wat meer durf/ lef en door de opgedane ervaring, kan hij dit seizoen flinke stappen zetten. Maar als je in deze fase van het seizoen niet mee kan doen, dan is het lastig om aan te haken straks.

janou

Citaat van: SCC op juli 17, 2023, 13:44:35
Hoe gaat het mijn zijn herstel?

Deze (jonge en eigen!) jongen heeft natuurlijk de nodige kritiek gehad (dat mag ook, mits terecht). Die heeft natuurlijk veel meer vlieguren gemaakt dan vooraf ingecalculeerd. Je zou zeggen, seizoen 2 in de luwte van de KKD, dan krijg je wat meer durf/ lef en door de opgedane ervaring, kan hij dit seizoen flinke stappen zetten. Maar als je in deze fase van het seizoen niet mee kan doen, dan is het lastig om aan te haken straks.

Eens hoor. Nu zal je vaak beter zijn dan de tegenstander waardoor er ook wat minder druk op de verdediging komt te staan en niet elk foutje cruciaal is. Heeft i.m.o. zeker potentie.