Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Floris Smand

Gestart door zeewolde, augustus 04, 2022, 16:03:15

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op april 17, 2023, 19:11:46
Ik ben voor 1 keer zo woke als maar kan zijn  :devil
Woke of Doke

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op april 17, 2023, 22:09:38
Woke of Doke
Als Doke zou ik progressie geboekt hebben..
De echte, dat lees je :devil

Grijskijkert

#32
SC Cambuur dicht bij nieuwe verbintenis verdediger Floris Smand uit Lemmer
Marissa de Jong ? Vandaag, 13:52 ? Sport

SC Cambuur wil verdediger Floris Smand uit Lemmer langer aan zich binden. De verwachting is dat er binnenkort overeenstemming wordt bereikt over een contract tot medio 2026.
Smand voegde zich afgelopen zomer bij de eerste selectie van Cambuur en liet zich gelden. Onder trainer Sjors Ultee is hij sinds de winterstop een onbetwiste basisspeler. Mede door het vertrouwen van Ultee heeft Smand ervoor gekozen om bij Cambuur te verlengen.

Interesse van andere clubs in de 20-jarige Lemster was er ook, zo zou onder andere NEC hem op de korrel hebben gehad. Smand tekende in augustus 2022 zijn eerste profcontract, dat hem al tot juni 2024 (met een optie voor nog een seizoen) aan Cambuur verbond. Aan dat contract wordt met de verlenging dus nog een seizoen vastgeplakt. Club en speler probeerden er al langere tijd uit te komen wat betreft een verlenging, maar dat lijkt nu dus te slagen.

In het teleurstellend verlopen seizoen van SC Cambuur was Smand, met Dani?l van Kaam en Navarone Foor, een van de weinige spelers die zich geregeld goed liet zien. Hij is de eerste speler uit de jeugdopleiding die een vaste basisplaats heeft weten af te dwingen.

IN HENK WE TRUST!!!

papier

Mooi werk. Zit zeker rek in. Complimenten aan de jeugdopleiding en Smand. Maar ook een knappe keuze van Ultee, mag worden gezegd.

Oud Cambuur

Die zal nog heel wat moeten leren voor de Eredivisie kwam hij handelingssnelheid tekort en stond vaak verkeerd te dekken. Ben nog niet overtuigd en om hier Ultee hiervoor een veer in de reet te steken gaat mij veels te ver. Die heeft hem een paar keer opgesteld met als resultaat elke wedstrijd 1 of meerdere cruciale fouten waar goals uit voorkwamen. Moet ik er wel bij zeggen dat de rest van de verdeging ook ruk onder Ultee speelde. Dat stond voor de winterstop beter

oost

Enige reden dat smand ?berhaupt een kans heeft gekregen komt door het falen van foeke niks meer en niks minder

papier

Citaat van: Oud Cambuur op mei 24, 2023, 16:19:35
Die zal nog heel wat moeten leren voor de Eredivisie kwam hij handelingssnelheid tekort en stond vaak verkeerd te dekken. Ben nog niet overtuigd en om hier Ultee hiervoor een veer in de reet te steken gaat mij veels te ver. Die heeft hem een paar keer opgesteld met als resultaat elke wedstrijd 1 of meerdere cruciale fouten waar goals uit voorkwamen. Moet ik er wel bij zeggen dat de rest van de verdeging ook ruk onder Ultee speelde. Dat stond voor de winterstop beter

De hele verdediging was ruk onder Ultee. Dan ben ik wel blij dat hij kiest voor iemand uit eigen jeugd die nog kan groeien. Om diezelfde reden had ik overigens Minnema graag al eerder gezien, dat heeft hij helaas niet aangedurfd. Maar goed, keeperspositie dus vooruit dan maar.

Positivo

Ik begrijp niet dat hier nog normale mensen zijn die een positief stukje durven te plaatsen.
De woke gemeenschap staat gelijk klaar om alles gelijk de grond in te boren.
Een suggestie voor een nieuwe speler is per definitie al een miskoop.
Ik word doodziek van deze mensen en zal dit forum ook niet meer bezoeken.
Ik heb totaal geen begrip dat de mensen die dit forum onderhouden alle negativiteit toe staan.
Ik sluit nu mijn account en ik hoop van harte dat ULTEE nog jaren blijft.

oost

Citaat van: Positivo op mei 24, 2023, 17:20:03
Ik begrijp niet dat hier nog normale mensen zijn die een positief stukje durven te plaatsen.
De woke gemeenschap staat gelijk klaar om alles gelijk de grond in te boren.
Een suggestie voor een nieuwe speler is per definitie al een miskoop.
Ik word doodziek van deze mensen en zal dit forum ook niet meer bezoeken.
Ik heb totaal geen begrip dat de mensen die dit forum onderhouden alle negativiteit toe staan.
Ik sluit nu mijn account en ik hoop van harte dat ULTEE nog jaren blijft.

Doei het waren 5 fantastische beriichten :_schater

zeewolde

Citaat van: oost op mei 24, 2023, 17:48:55
Doei het waren 5 fantastische beriichten :_schater
tel die van KoosZevenaar daar maar bij op. Ook allemaal zeer positief richting fans hier op het forum :_schater

Inferno-058

Citaat van: Positivo op mei 24, 2023, 17:20:03
Ik begrijp niet dat hier nog normale mensen zijn die een positief stukje durven te plaatsen.
De woke gemeenschap staat gelijk klaar om alles gelijk de grond in te boren.
Een suggestie voor een nieuwe speler is per definitie al een miskoop.
Ik word doodziek van deze mensen en zal dit forum ook niet meer bezoeken.
Ik heb totaal geen begrip dat de mensen die dit forum onderhouden alle negativiteit toe staan.
Ik sluit nu mijn account en ik hoop van harte dat ULTEE nog jaren blijft.
Nou sterkte dan maar, ben je al in het ziekenhuis?

Noordcambuur

Floris is nog jong en er zit veel rek in deze jongen.
En kijk eens hoeveel wedstrijden dat hij dit seizoen heeft gespeeld dikke pluim :thumbsup

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op mei 24, 2023, 18:15:17
Floris is nog jong en er zit veel rek in deze jongen.
En kijk eens hoeveel wedstrijden dat hij dit seizoen heeft gespeeld dikke pluim :thumbsup
en we zijn kansloos gedegradeerd met vreselijk veel belachelijk verdedigen.

Trainert!

Bij gebrek aan kwaliteit stond deze jongen er dit seizoen in. En als we het komend jaar ook weer van dit kaliber spelers moeten hebben zal het ook in de kkd niks worden

sunderland

Citaat van: Positivo op mei 24, 2023, 17:20:03
Ik begrijp niet dat hier nog normale mensen zijn die een positief stukje durven te plaatsen.
De woke gemeenschap staat gelijk klaar om alles gelijk de grond in te boren.
Een suggestie voor een nieuwe speler is per definitie al een miskoop.
Ik word doodziek van deze mensen en zal dit forum ook niet meer bezoeken.
Ik heb totaal geen begrip dat de mensen die dit forum onderhouden alle negativiteit toe staan.
Ik sluit nu mijn account en ik hoop van harte dat ULTEE nog jaren blijft.
:_schater