Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Floris Smand

Gestart door zeewolde, augustus 04, 2022, 16:03:15

Vorige topic - Volgende topic

papier

Heeft iemand toegang tot VI Pro en kan die het artikel delen?

Trainert!

De 0-1 is toch echt een teken dat deze jongen er niks van kan. Slome Sjakie. Tekenend dat we dit seizoen op hem moesten terug vallen

Dokkumer

En de dikke fout van Mac kort daarvoor?
Ja op Eredivisie niveau mag je dit soort fouten niet maken maar toch zie ik potentie in hem. Ervaren jongen ernaast en er is meer mogelijk.
De echte, dat lees je :devil

Positivo

Citaat van: Trainert! op april 16, 2023, 22:00:47
De 0-1 is toch echt een teken dat deze jongen er niks van kan. Slome Sjakie. Tekenend dat we dit seizoen op hem moesten terug vallen
Nee dan is die rechtsback, die rent als een kip zonder kop, toch een stuk beter. Wat was ik blij dat Doke er weer in kwam, heb ik meer van gezien in die 20 minuten dan die veel geprezen Sai hier.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: Positivo op april 16, 2023, 22:15:17
Nee dan is die rechtsback, die rent als een kip zonder kop, toch een stuk beter. Wat was ik blij dat Doke er weer in kwam, heb ik meer van gezien in die 20 minuten dan die veel geprezen Sai hier.
Sai was dramatisch. Maar dat Doke een kwartier redelijk inviel betekent nog niet dat hij de verlosser op rechts is.
De echte, dat lees je :devil

SCC

Smand ging zeker niet vrijuit bij het eerste doelpunt.
Maar over het algemeen mogen eigen jongens (ook hoe er soms over Diemers wordt gesproken) wel wat meer krediet krijgen/ verdienen.

Vlampiep

Citaat van: SCC op april 17, 2023, 16:34:04
Smand ging zeker niet vrijuit bij het eerste doelpunt.
Maar over het algemeen mogen eigen jongens (ook hoe er soms over Diemers wordt gesproken) wel wat meer krediet krijgen/ verdienen.
Helemaal mee eens.

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op april 16, 2023, 22:31:37
Sai was dramatisch. Maar dat Doke een kwartier redelijk inviel betekent nog niet dat hij de verlosser op rechts is.
Ik heb een ontzettend zwak voor Doke, maar door hem op het hoogste niveau in te zetten kun je stellen dat hier sprake is van grensoverschrijdend gedrag.

Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op april 17, 2023, 17:16:05
Ik heb een ontzettend zwak voor Doke, maar door hem op het hoogste niveau in te zetten kun je stellen dat hier sprake is van grensoverschrijdend gedrag.

Kunnen we hiermee Sjors op non-actief stellen?  :devil
De echte, dat lees je :devil

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op april 17, 2023, 17:36:47
Kunnen we hiermee Sjors op non-actief stellen?  :devil
Ja zeker, de gehele woke gemeente staat klaar om hem aan te klagen.

Dokkumer

Ik ben voor 1 keer zo woke als maar kan zijn  :devil
De echte, dat lees je :devil

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op april 17, 2023, 19:11:46
Ik ben voor 1 keer zo woke als maar kan zijn  :devil
Echt niet, dou bist eerder wok dan woke :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op april 17, 2023, 20:01:26
Echt niet, dou bist eerder wok dan woke :zweep
Normaliter wel  :_schater
De echte, dat lees je :devil

Delfzijl/Cambuur