Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Floris Smand

Gestart door zeewolde, augustus 04, 2022, 16:03:15

Vorige topic - Volgende topic

denistel

zal wel een ervaren iemand naast moeten zelfde voor de koe dus tegelijk dat
kan nooit.

sunderland

Citaat van: denistel op juli 17, 2023, 14:18:47
zal wel een ervaren iemand naast moeten zelfde voor de koe dus tegelijk dat
kan nooit.
zag Tol ook spelen tegen Harkema die was erg onrustig en schoot ballen lukraak weg. Die naast smand is het ook niet, die maken elkaar alleen maar slechter heb je ook in de competitie kunnen zien .

denistel

Citaat van: sunderland op juli 17, 2023, 14:27:08
zag Tol ook spelen tegen Harkema die was erg onrustig en schoot ballen lukraak weg. Die naast smand is het ook niet, die maken elkaar alleen maar slechter heb je ook in de competitie kunnen zien .

daarom zeg ik ook een ervaren iemand van 28 a 28 jaar.
tol heeft dat zeker ook niet klopt

janou

Citaat van: denistel op juli 17, 2023, 14:18:47
zal wel een ervaren iemand naast moeten zelfde voor de koe dus tegelijk dat
kan nooit.

Ik ga er ook vanuit dat De Koe als stand-in is vastgelegd hoor. Die weet echt wel dat hij niet direct basis zal starten. Ik zou persoonlijk Bergsma en Tol/Smand centraal zetten.

SCC

Maar jongens, die ervaren CV hebben we toch? Bergsma zou toch buiten iedere discussie moeten staan (zeker nu Reijnen erbij is, die was een soortgelijke speler).
En dan Smand of Tol ernaast. Zo moeilijk hoeven we het niet te maken.

Bergsma aanvoerder maken, streep onder vorig seizoen en alle partijen moeten zich professioneel als een kerel gedragen.

YellowBlue

Citaat van: SCC op juli 17, 2023, 15:12:05
Maar jongens, die ervaren CV hebben we toch? Bergsma zou toch buiten iedere discussie moeten staan (zeker nu Reijnen erbij is, die was een soortgelijke speler).
En dan Smand of Tol ernaast. Zo moeilijk hoeven we het niet te maken.

Bergsma aanvoerder maken, streep onder vorig seizoen en alle partijen moeten zich professioneel als een kerel gedragen.
:y

Byliiescc

Citaat van: SCC op juli 17, 2023, 13:44:35
Hoe gaat het mijn zijn herstel?

Deze (jonge en eigen!) jongen heeft natuurlijk de nodige kritiek gehad (dat mag ook, mits terecht). Die heeft natuurlijk veel meer vlieguren gemaakt dan vooraf ingecalculeerd. Je zou zeggen, seizoen 2 in de luwte van de KKD, dan krijg je wat meer durf/ lef en door de opgedane ervaring, kan hij dit seizoen flinke stappen zetten. Maar als je in deze fase van het seizoen niet mee kan doen, dan is het lastig om aan te haken straks.


Hoopt de 11e tegen Emmen er weer bij te zijn

Specuveter

Ze waren toch met hem bezig om zijn contract te verlengen?

Bens

Floris Smand heeft zijn contract verlengd tot 2026 en een optie voor nog een jaar.

hobbes

Citaat van: Bens op juli 21, 2023, 11:12:49
Floris Smand heeft zijn contract verlengd tot 2026 en een optie voor nog een jaar.

2025 met een optie voor 1 jaar

wiekie1969

Ach ja, nul ambitie bij de club, lekker bijtekenen.  :zucht :zucht

wiekie1969

Dames en heren, hij dekt altijd aan de verkeerde kant, hier is onze grote topper Floris Smand

Delfzijl/Cambuur

Dames en heren hij schrijft hier altijd de meest positieve stukken...
Onze topper Wiekie.

wiekie1969

Ik geef mijn  oprechte mening kerel, meer niet. 

wiekie1969

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 21, 2023, 16:48:28
Dames en heren hij schrijft hier altijd de meest positieve stukken...
Onze topper Wiekie.

Geen meningen over politiek en voetbal gaan hand in hand. Dames en heren, het is het nieuwe woke in Nederland .