Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tom Boere

Gestart door Collingwood, juni 22, 2021, 17:02:22

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Fanclub www tomboere . N L
:zweep

SCC

Achteraf is alles makkelijk. Gisteravond even een stuk van Jong Utrecht - NAC bekeken. De intentie waarmee Boere speelt: die is echt fitter dan hij hier was. Had nu niet misstaan bij ons, als nr 9.

De Gast

Het nog niet ??n competitiedoelpunt maakt daar.

LWD vak 7

Tom heeft zijn lijn van niet scoren hier doorgetrokken naar niet scoren daar. Zijn inzet was altijd wel super

Noordcambuur

Citaat van: SCC op oktober 03, 2023, 10:57:27
Achteraf is alles makkelijk. Gisteravond even een stuk van Jong Utrecht - NAC bekeken. De intentie waarmee Boere speelt: die is echt fitter dan hij hier was. Had nu niet misstaan bij ons, als nr 9.
nou dan hebben we met Smit goud in handen vergeleken met Boere?.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op oktober 03, 2023, 15:04:31
nou dan hebben we met Smit goud in handen vergeleken met Boere?.
wat een onzin. Met Tom stonden we bij de eerste 6 in de eredivisie. Hij heeft hele goede wedstrijden gespeeld tegen bijv Fc Twente. Daar  zal Smit van dromen en nooit bereiken .

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 03, 2023, 14:38:46
Het nog niet ??n competitiedoelpunt maakt daar.
heb je ook kunnen zien hoeveel minuten hij daar heeft gemaakt dit seizoen?

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 03, 2023, 17:04:17
wat een onzin. Met Tom stonden we bij de eerste 6 in de eredivisie. Hij heeft hele goede wedstrijden gespeeld tegen bijv Fc Twente. Daar  zal Smit van dromen en nooit bereiken .
klopt Sunderland dat was toen het gaat om nu en Smit is nog jong ik hoop dat hij een mooie carri?re krijgt w:)

oost

Tim boere is gewoon een erg matige spits.
Zijn hoogte punt was zijn eerste seizoen bij top oss.
Daarna heeft die het nergens meer laten zien.

sunderland

Citaat van: oost op oktober 03, 2023, 18:10:51
Tim boere is gewoon een erg matige spits.
Zijn hoogte punt was zijn eerste seizoen bij top oss.
Daarna heeft die het nergens meer laten zien.
Tim is de broer van Tom , bist inne war. Tom promoveerde met Fc Twente en maakte 32 goals.

oost

Citaat van: sunderland op oktober 03, 2023, 18:21:13
Tim is de broer van Tom , bist inne war. Tom promoveerde met Fc Twente en maakte 32 goals.

Boere maakte 21 goals in 62 duels bij Twente
En 32 bij oss.
Daarna heeft die 19x gescoord in 5 seizoenen
Dus niet echt super ofzo

Dokkumer

Citaat van: oost op oktober 03, 2023, 20:32:45
Boere maakte 21 goals in 62 duels bij Twente
En 32 bij oss.
Daarna heeft die 19x gescoord in 5 seizoenen
Dus niet echt super ofzo
Vsn al due goals 11 in de Eredivisie.
De echte, dat lees je :devil

Noordcambuur

Boere scoort tegen Groningen

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op oktober 06, 2023, 20:16:22
Boere scoort tegen Groningen

Eerste offici?le doelpunt voor nac