Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tom Boere

Gestart door Collingwood, juni 22, 2021, 17:02:22

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 12, 2023, 15:33:44
Wat is er met hem gebeurd? heb er niets over gehoord of gezien

Ik heb begrepen dat hij een elleboog kreeg. De kutscheids heeft dit helaas niet kunnen zien.

Trainert!

Het spijt me zeer, maar echt betaald voetbal onwaardig. Slechte aannames, geen scorend vermogen.

Bob Paisley

Kan echt niet meer

Bernardo


CambuurAmersfoort

Bedankt en veel succes daar!
Je niveau was niet altijd wat ik hoop in de spits bij ons maar over je werklust zal ik nooit iets negatiefs zeggen.

Nu hopen dat er zsm ook daadwerkelijk versterkingen komen.

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op januari 26, 2023, 13:05:23
Per direct naar NAC.
https://cambuur.nl/nieuws/tom-boere-maakt-per-direct-de-overstap-naar-nac-breda/
Dat zou betekenen dat Cambuur ook beet heeft, hij mocht pas vertrekken als er een andere spits zou komen.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2023, 13:11:09
Dat zou betekenen dat Cambuur ook beet heeft, hij mocht pas vertrekken als er een andere spits zou komen.
dat denk ik ook. Maar ja die kan vanavond nog niet spelen. Maar goed er gebeurt iets

Stiens

Wat is dit nou weer voor beroerde timing? Dit betekend dat er of een nieuwe (betere spits) klaarstaat of dat NAC een bepaald bedrag heeft geboden wat Cambuur niet kon weigeren...

De timing is in ieder geval niet handig een paar uur voor de uitwedstrijd tegen FCG.. Een nieuwe spits zal op z'n snelst morgen pas aansluiten en zeker tegen Fortuna nog niet inzetbaar zijn lijkt me.. Of krijgen we een Ogbeche scenario?

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 26, 2023, 13:16:27
dat denk ik ook. Maar ja die kan vanavond nog niet spelen. Maar goed er gebeurt iets
Inderdaad er gebeurt eindelijk iets en ik heb goede hoop op meer..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: Stiens op januari 26, 2023, 13:25:56
Wat is dit nou weer voor beroerde timing? Dit betekend dat er of een nieuwe (betere spits) klaarstaat of dat NAC een bepaald bedrag heeft geboden wat Cambuur niet kon weigeren...

De timing is in ieder geval niet handig een paar uur voor de uitwedstrijd tegen FCG.. Een nieuwe spits zal op z'n snelst morgen pas aansluiten en zeker tegen Fortuna nog niet inzetbaar zijn lijkt me.. Of krijgen we een Ogbeche scenario?

stond toch al niet in de basis,,,veel succes bij NAC aan je inzet heeft het niet gelegen
verder kwam je te kort voor de ere divisie

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2023, 13:26:37
Inderdaad er gebeurt eindelijk iets en ik heb goede hoop op meer..
nou kom er maar in daar ben je altijd zo goed in  :y

Noordcambuur

Tom veel succes bij NAC en we zien je volgend seizoen weer ..


Trainert!

Zo daar zijn we vanaf.
Paar uur voor de wedstrijd bekend maken is wel weer bizar te noemen

Tanjajeah

#268
Citaat van: Trainert! op januari 26, 2023, 13:34:24
Zo daar zijn we vanaf.
Paar uur voor de wedstrijd bekend maken is wel weer bizar te noemen

Ja, dit vooral. Op een wedstrijddag bekend maken dat een (vervangbare, maar ok) basisspeler gaat vertrekken naar een andere club. Op zn zachtst gezegd bijzonder.

Grijskijkert

Citaat van: Tanjajeah op januari 26, 2023, 13:37:28
Ja, dit vooral. Een (vervangbare, maar ok) basisspeler laten vertrekken op een wedstrijddag. Op zn zachtst gezegd bijzonder.
Zat anders naast Uldrikis op de bak vandaag..
IN HENK WE TRUST!!!