Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tom Boere

Gestart door Collingwood, juni 22, 2021, 17:02:22

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2023, 13:26:37
Inderdaad er gebeurt eindelijk iets en ik heb goede hoop op meer..
ik allang niet meer

Tanjajeah

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2023, 13:40:00
Zat anders naast Uldrikis op de bak vandaag..

snap ik, gaat mij meer om het moment van bekend maken, op een belangrijke wedstrijddag

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2023, 13:40:00
Zat anders naast Uldrikis op de bak vandaag..
bak = bank

PePe

NAC had het volgens mij eerder bekend gemaakt, dus Cambuur moest het ook wel bekend maken.
En nu door, welke spits??

Stiens

Citaat van: denistel op januari 26, 2023, 13:31:24
stond toch al niet in de basis,,,veel succes bij NAC aan je inzet heeft het niet gelegen
verder kwam je te kort voor de ere divisie

Snap ik, maar is toch een beroerde timing een paar uur voor een wedstrijd?

denistel

Citaat van: Stiens op januari 26, 2023, 14:00:52
Snap ik, maar is toch een beroerde timing een paar uur voor een wedstrijd?

waarom dan ik denkd at het gister al bekend was bij de mannen.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

PePe

2,5 jaar in Breda. Staat dus nu 2 jaar langer onder contract bij een BVO. Zul je straks zien dat .....

sunderland

Citaat van: PePe op januari 26, 2023, 17:00:14
2,5 jaar in Breda. Staat dus nu 2 jaar langer onder contract bij een BVO. Zul je straks zien dat .....
en bij een pracht club. Als het een beetje draait zitten er 17 000. toesch


Bob Paisley

Bedankt voor je inzet.    Denk dat je beter tot je recht komt in de kkd

Holwerd voor Cambuur

Gedoemd te mislukken natuurlijk, een Boere bij Cambuur ;)

Bedankt voor je inzet |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Pisvlek

Citaat van: Bob Paisley op januari 26, 2023, 17:52:01
Bedankt voor je inzet.    Denk dat je beter tot je recht komt in de kkd

En waar denk je dat Cambuur komend seizoen speelt  :_schater

Dokkumer

Tom succes in Breda.
De echte, dat lees je :devil

Dokkumer

Eerder deze week al gescoord, nu een assist. Mooi voor Tom.
De echte, dat lees je :devil