Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tom Boere

Gestart door Collingwood, juni 22, 2021, 17:02:22

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Derde aanwinst: Tom Boere voor twee seizoenen geel-blauw

SC Cambuur heeft opnieuw toegeslagen op de transfermarkt. Na Marco Tol en Sam Hendriks komt ook Tom Boere de trotse kampioen van de Keuken Kampioen Divisie versterken. De spits heeft een contract getekend voor de duur van twee seizoenen.

Boere (28) komt transfervrij over van het Duitse SV Meppen, waar hij het afgelopen half jaar tot 19 optredens kwam en daarin twee keer het net wist te vinden. In het verleden droeg hij daarnaast het shirt van AFC Ajax (jeugd), KAA Gent, FC Eindhoven, FC Oss en FC Twente. Bij die laatste club speelde hij in het seizoen 2017/2018 ook al in de Eredivisie en daar was hij betrokken bij tien Twentse treffers.

Technisch manager Foeke Booy over de nieuwe spits van SC Cambuur: "Tom is een complete spits met al behoorlijk wat ervaring in binnen- en buitenland. Met de wetenschap dat er weer iets moet ontstaan hebben we met het aantrekken van Tom Boere en Sam Hendriks in ieder geval twee echte spitsen in huis gehaald."

Welkom bij de club en laat ons juichen, Tom!

https://cambuur.nl/nieuws/derde-aanwinst-tom-boere-voor-twee-seizoenen-geel-blauw/
Kalmte alleen kan u redden.

fred

Hij kon niet overtuigen bij een Duitse 3e divisionist maar wel goed genoeg voor de Eredivisie. Volgens mij heb ik iets gemist.
Vertrouwen in onze TD, we laten ons verrassen en zien na een maand of 3 wel weer.

Succes Boere  |:)

Bens

Welkom bij deze mooie club. Hoewel ik niet kapot ben van Boere, in 19 wedstrijden 2 keer scoren is niet veel. Ik hoop dat ik dat ik het verkeerd heb en ga je ons verrassen.

Cambuur Groningen

Citaat van: Bens op juni 22, 2021, 17:22:10
Welkom bij deze mooie club. Hoewel ik niet kapot ben van Boere, in 19 wedstrijden 2 keer scoren is niet veel. Ik hoop dat ik dat ik het verkeerd heb en ga je ons verrassen.

Welkom Tom, kopieer dit seizoen maar:
https://m.youtube.com/watch?v=wcItkU_I4MU


666

Welkom Boere, maak er maar 10 tegen die boeren  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

Welkom en succes gewenst hou het op een goaltje of 14

Collingwood

Ben bijna bang om het te zeggen want eigenlijk slaat het (op basis van statistieken etc.) nergens op, maar heb een goed gevoel over Boere bij Cambuur.

In ieder geval welkom!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

veteraan

Laat deze man zich bewijzen.
Als hij fysiek sterk genoeg is en bereid is om van Martijn Barto specifiek te leren spitsen op het soort kansen dat dit team creëert dan lukt het.
Voordeel de verwachtingen zijn niet overspannen hoog !

D.H.Skolten

Ik lees net dat Boere met sv Meppen zou zijn gedegradeerd dit jaar, maar omdat KFC Uerdingen (de andere Duitse club waar Boere heeft gespeeld) het niet voor elkaar kreeg een licentie te behouden en nu ipv sv Meppen is degradeert. En de andere Duitse club waar hij speelde was turkugucu München (of zoiets), een club opgezet door Turkse immigranten ofzo. En zelfs op zulk triest niveau kon hij praktisch niet scoren. En niet 1 van die clubs vonden hem goed genoeg om m na 1 jaar te behouden! Ja echt een versterking voor ons 8P

Noordcambuur

Welkom Tom en ik wens je heel veel succes bij Cambuur.
En snoei de mondjes maar snel van de negatie personen op Voetbalprimeur.

         TOM |:)

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op juni 22, 2021, 18:10:26
Ik lees net dat Boere met sv Meppen zou zijn gedegradeerd dit jaar, maar omdat KFC Uerdingen (de andere Duitse club waar Boere heeft gespeeld) het niet voor elkaar kreeg een licentie te behouden en nu ipv sv Meppen is degradeert. En de andere Duitse club waar hij speelde was turkugucu München (of zoiets), een club opgezet door Turkse immigranten ofzo. En zelfs op zulk triest niveau kon hij praktisch niet scoren. En niet 1 van die clubs vonden hem goed genoeg om m na 1 jaar te behouden! Ja echt een versterking voor ons 8P
So, Dou bist weer op dien oude nivo.

sunderland

Succes Tom , je gaat het maken hier.

Delfzijl/Cambuur

Zelfs Skolten is overtuigd..... nou dan kan ik ook niet achterblijven !!! Welkom bij de allermooiste club Boere, en maak er een mooie tijd van  |:)

Galdiano

Hebben we creatievelingen in ons midden om een song voor hem te bedenken.
Boere boere lijkt me niet gepast.  :devil

Heb er wel een goed gevoel bij. Die gaat er samen met Hendriks echt wel wat maken met goede aanvoer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Scc4-ever

Citaat van: Galdiano op juni 22, 2021, 18:58:13
Hebben we creatievelingen in ons midden om een song voor hem te bedenken.
Boere boere lijkt me niet gepast.  :devil

Heb er wel een goed gevoel bij. Die gaat er samen met Hendriks echt wel wat maken met goede aanvoer.
jawel joh gewoon boeruhhh Boeruhhh :insane :P :devil