Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tom Boere

Gestart door Collingwood, juni 22, 2021, 17:02:22

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

Welkom Tom en veel succes  |:) .

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op juni 22, 2021, 18:19:52
So, Dou bist weer op dien oude nivo.
Wat klopt er dan niet aan wat ik zeg? Vind jij dat er dan wel positief uitzien?

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op juni 22, 2021, 18:19:52
So, Dou bist weer op dien oude nivo.
Natuurlijk hoop ik dat hij het hartstikke goed doet, maar je moet toch toegeven dat dit niet echt positief is.

D.H.Skolten

Citaat van: Scc4-ever op juni 22, 2021, 19:59:56
jawel joh gewoon boeruhhh Boeruhhh :insane :P :devil
Lol, zijn we zover afgegleden? Nee geen optie, maar dat snapt iedereen gelukkig.  |:)

D.H.Skolten

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 22, 2021, 18:42:54
Zelfs Skolten is overtuigd..... nou dan kan ik ook niet achterblijven !!! Welkom bij de allermooiste club Boere, en maak er een mooie tijd van  |:)
Laten we hopen dat hij hier laat zien dat hij de spits is die we willen. Wat dat betreft zijn we wel een club die dat weer uit m zouden kunnen halen, het scoren en het plezier met de juiste mensen om hem heen.

Destroyer

Citaat van: D.H.Skolten op juni 22, 2021, 18:10:26
Ik lees net dat Boere met sv Meppen zou zijn gedegradeerd dit jaar, maar omdat KFC Uerdingen (de andere Duitse club waar Boere heeft gespeeld) het niet voor elkaar kreeg een licentie te behouden en nu ipv sv Meppen is degradeert. En de andere Duitse club waar hij speelde was turkugucu München (of zoiets), een club opgezet door Turkse immigranten ofzo. En zelfs op zulk triest niveau kon hij praktisch niet scoren. En niet 1 van die clubs vonden hem goed genoeg om m na 1 jaar te behouden! Ja echt een versterking voor ons 8P

En hoe deed muhren het bij NAC en Sparta meneer Skolten?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Collingwood op juni 22, 2021, 17:59:07
Ben bijna bang om het te zeggen want eigenlijk slaat het (op basis van statistieken etc.) nergens op, maar heb een goed gevoel over Boere bij Cambuur.

In ieder geval welkom!  |:)

Dat heb ik eigenlijk ook wel.
Veel hangt af van hoe je het seizoen begint. Met meteen een paar overwinningen zou de spirit er meteen goed in zitten en dat is zéker goed voor een spits. En dan is Henk natuurlijk dé man om die er in te houden.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op juni 22, 2021, 20:55:47
Laten we hopen dat hij hier laat zien dat hij de spits is die we willen. Wat dat betreft zijn we wel een club die dat weer uit m zouden kunnen halen, het scoren en het plezier met de juiste mensen om hem heen.
en daar is de nieuwe skolten weer

Trainert!

Prima spits voor Cambuur begrippen.
Het budget is helaas laag, en ik snap dat ze ook niet lang willen wachten op bepaalde spelers.

Tevens moet lijfsbehoud wel lukken indien er nog een paar behendige en scorende vleugels bijkomen.

PePe

Cambuur wil spelers met een krasje halen, en gaat deze oppoetsen. Zie Muhren.
Tom welkom.

V-man

Welkom Tom Broere bij de mooiste club van Nederland! (lees universum)

D.H.Skolten

Citaat van: Destroyer op juni 22, 2021, 21:04:20
En hoe deed muhren het bij NAC en Sparta meneer Skolten?
Nou niet zo slecht als Boere het deed op het trieste niveau waar hij voor uitkwam.

D.H.Skolten

Citaat van: Destroyer op juni 22, 2021, 21:04:20
En hoe deed muhren het bij NAC en Sparta meneer Skolten?
Die clubs zijn tenminste niet halve amateur clubs.

D.H.Skolten

#28
Citaat van: Trainert! op juni 22, 2021, 23:03:37
Prima spits voor Cambuur begrippen.
Het budget is helaas laag, en ik snap dat ze ook niet lang willen wachten op bepaalde spelers.

Tevens moet lijfsbehoud wel lukken indien er nog een paar behendige en scorende vleugels bijkomen.
Prima spits voor Cambuur begrippenlijst? Als je een spits die bij 3 clubs in Duitsland heeft gespeelt in 2 jaar die degradatievoetbal spelen om amateur voetbal te ontwijken en zelfs daar niet scoort een aanwinst  vind dan kun je dat toch geen aanwinst noemen voor een club die gepromoveerd is naar de eredivisie? Ben ik dan de enige persoon hier die de waarheid onder ogen durft te komen? Die boeren lachen zich weer kapot  en terecht, armoedig zooitje hier.

Treb

Citaat van: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:31:17
Als je een spits die bij 3 clubs in Duitsland heeft gespeelt in 2 jaar die degradatievoetbal spelen om amateur voetbal te ontwijken en zelfs daar niet scoort een aanwinst  vind dan kun je dat toch geen aanwinst noemen voor een club die gepromoveerd is naar de eredivisie? Ben ik dan de enige persoon hier die de waarheid onder ogen durft te komen? Die boeren lachen zich weer kapot  en terecht, armoedig zooitje hier.

Misskien must es wat minder azijn bij t ontbijt nimme.

Het is echt een en al negativiteit in zo'n beetje iedere post van jou hier op CO.

Wat een leven man..