Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tom Boere

Gestart door Collingwood, juni 22, 2021, 17:02:22

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: Treb op juni 23, 2021, 02:37:40
Misskien must es wat minder azijn bij t ontbijt nimme.

Het is echt een en al negativiteit in zo'n beetje iedere post van jou hier op CO.

Wat een leven man..
Is niet waar, ik ben een realist, niet iemand die zijn kop in zijn kont steekt om de waarheid niet te zien.

Treb

Citaat van: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:39:23
Is niet waar, ik ben een realist, niet iemand die zijn kop in zijn kont steekt om de waarheid niet te zien.

Een realistische pessimist.

Glas is bij jou altijd halfleeg.

Maar goed, als je dat zelf niet onder ogen ziet, dan houdt het op hé.

Ben blij dat ik anders in elkaar steek.

D.H.Skolten

Citaat van: Treb op juni 23, 2021, 02:37:40
Misskien must es wat minder azijn bij t ontbijt nimme.

Het is echt een en al negativiteit in zo'n beetje iedere post van jou hier op CO.

Wat een leven man..
Dus jij vind dit DE spits voor Cambuur?

D.H.Skolten

#33
Citaat van: Treb op juni 23, 2021, 02:40:35
Een realistische pessimist.

Glas is bij jou altijd halfleeg.

Maar goed, als je dat zelf niet onder ogen ziet, dan houdt het op hé.

Ben blij dat ik anders in elkaar steek.
Als ik een realistische pessimist ben dan geef je me dus gelijk. Je vindt me dus een realist in deze kwestie. Alleen bevalt het je niet. Dan zijn we het dus met mekaar eens.

Treb

Citaat van: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:40:48
Dus jij vind dit DE spits voor Cambuur?

Nee. Dat vind ik Mbappe.

Maar die is een beetje duur.

Treb

Citaat van: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:43:35
Als ik een realistische pessimist ben dan geef je me dus gelijk. Je vindt me dus een realist in deze kwestie. Alleen bevalt het je niet. Dan zijn we het dus met mekaar eens.

Haha nee.. maar je mag er je eigen draai aan geven hoor.

Ik vind jou verschrikkelijk negatief.

D.H.Skolten

Citaat van: Treb op juni 23, 2021, 02:45:25
Nee. Dat vind ik Mbappe.

Maar die is een beetje duur.
Ja erg realistisch

D.H.Skolten

Citaat van: Treb op juni 23, 2021, 02:46:10
Haha nee.. maar je mag er je eigen draai aan geven hoor.

Ik vind jou verschrikkelijk negatief.
"ik vind" en " je mag" kan ik niks mee.

D.H.Skolten

Citaat van: Treb op juni 23, 2021, 02:46:10
Haha nee.. maar je mag er je eigen draai aan geven hoor.

Ik vind jou verschrikkelijk negatief.
Als Boere naar Eagles of NEC zou gaan dan had iedereen hier ze voor gek verklaard.

Treb

Ik geef het op.

Welterusten.

D.H.Skolten

Citaat van: Treb op juni 23, 2021, 02:57:16
Ik geef het op.

Welterusten.
Slaap lekker jongen.

Destroyer

Het is wellicht niet de eerste en meest verwachte keuze maar ik denk dat we die gewoonweg niet hebben. Laat de TS er maar aan werken en het ongelijk hier bewijzen. Wellicht trekken Hendriks en Boere hunzelf omhoog via elkaar.  We zullen zien. Zijn we nu uitgewinkeld qua spitsen?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

justremco

Tip voor oa Skolten, misschien het interview van Foeke bij de omrop even kijken. Bewezen spitsen kunnen wij niet betalen of kiezen voor andere opties. Had zelf ook wel op wat beters gehoopt maar zolang wij nog geen nieuw stadion hebben zijn de middelen nou eenmaal beperkt.

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/1068228-sc-cambuur-pakt-door-en-rond-met-spits-tom-boere

CambuurAmersfoort

Man man...ik kan echt niet begrijpen hoe je zo negatief in het leven kan staan.

Waarschijnlijk wordt Hendriks gewoon eerste spits en heb je met Boere een vechter achter de hand als het niet lukt.

Ik denk dat die 2 elkaar wel omhoog kunnen trekken en heb er het volste vertrouwen in dat de TS hier een goed duo van maakt wat met een beetje geluk samen rond de 20 goals maakt.

Bankzitter

Het gaat straks om het totaalplaatje.
We hebben nu 2 spitsen die keihard werken en goede afmakers als de aanvoer in order is. (lMaulun/Paulissen  en Doodeman/Antonia?).
Maar inderdaad geen spitsen die zelf wat uit het niks kunnen creëren .... voor dat soort spitsen hebben we geen geld.

Dan kun je beter investeren in een sorende linksbuiten die wel het verschil kan maken met een actie.
En dan hebben we ook Jacobs nog die een paar goals meepikt .Dan zit je op zo'n 7 goede aanvallende spelers.
Daarmee gaan we weer genoeg kansen krijgen in veel wedstrijden.