Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tom Boere

Gestart door Collingwood, juni 22, 2021, 17:02:22

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

#60
Citaat van: Zuid1991 op juni 23, 2021, 20:16:26.
Maar kijk naar r.k.c.
Loopt daar een spits die er 15 heeft gemaakt?
Nee dus. Maar het voetbal is daar wel redelijk naar voren en men heeft daar ook meerdere spelers die weten te scoren.

Het rechterrijtje had verder weinig spitsen die echt indruk maakten, alleen die Griek van VVV eigenlijk.
Het zal bij ons van het hele team moeten komen, Jacobs zal zijn goals ook wel weer meepikken.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op juni 23, 2021, 20:57:14
Het rechterrijtje had verder weinig spitsen die echt indruk maakten, alleen die Griek van VVV eigenlijk.
Het zal bij ons van het hele team moeten komen, Jacobs zal zijn goals ook wel weer meepikken.
niet alleen rechterrijtje maar ook linker rijtje b.v. Feijenoord  :y

AL

Uitstekende spits zeg!
Gaan we plezier aan beleven.

Walter

Prijs de dag niet voor het avond is. Hij is beter dan Hendriks, maar dat was niet zo moeilijk.

Yellow Army

Gaat 1e spits worden
Area 58

Collingwood

Citaat van: AL op augustus 15, 2021, 14:22:45
Uitstekende spits zeg!
Gaan we plezier aan beleven.

Dat denk ik ook!
Kalmte alleen kan u redden.

CambuurAmersfoort

Dikke voldoende.
Snel werken aan de conditie en dan de basis in! We hebben je nodig!

Eewal

Beetje gek om 'boere, boere, boere' gescandeerd te horen worden. Kan daar geen 'Tommie, Tommie, Tommie' van worden gemaakt?

666

Citaat van: Eewal op augustus 17, 2021, 14:52:01
Beetje gek om 'boere, boere, boere' gescandeerd te horen worden. Kan daar geen 'Tommie, Tommie, Tommie' van worden gemaakt?
Zei ik ook al tegen een maatje van mij... gewoon wat jij zegt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Montana

Gewoon 'Tommie' scanderen.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

michello

BEEST! Wat een sterke pot. Heel belangrijk geweest vandaag.  :thumbsup

Trainert!

Citaat van: michello op augustus 28, 2021, 21:18:41
BEEST! Wat een sterke pot. Heel belangrijk geweest vandaag.  :thumbsup

Wat vond je dan zo sterk vandaag?

michello

#73
Citaat van: Trainert! op augustus 28, 2021, 21:25:02
Wat vond je dan zo sterk vandaag?

Sterk in de duels en vond hem met name de tweede helft balvast en belangrijk in het door voetballen. Komt wel goed met Boere. Als er versterking bij komt kan Hendriks het wel schudden.

justremco

Boere is inderdaad behoorlijk sterk aan de bal, Propper had het lastig met hem. Toch zou ik wel willen dat ie wat vaker in stelling gebracht gaat worden want met alleen sterk aan de bal zijn binne we er nog niet