Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: punkman op januari 07, 2016, 23:02:01
Ik weet niet of deze hier al eens geplaatst was, maar ook een mooie docu.



Mooi. I was there.
Area 58

J.Abma

prachtig, thanks voor het delen, moest ik nog zien. Wat een topwedstrijd was dat zeg. Gezien vanaf west destijds, mooie tijden!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik weet niet of deze al geplaatst was, maar kwam em tegen op youtube

Henk, held, bedankt

okkele

inmiddels alweer een poos geleden (2009) maar hij blijft mooi.


het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

punkman

Ligt het aan mij en heb ik wat raars met mijn instellingen gedaan of zijn de You Tube filmpjes echt weg/niet zichtbaar meer.
In het sfeer topic zie ik ze ook niet meer, alles weg ...

Galdiano

Citaat van: punkman op april 06, 2016, 13:13:56
Ligt het aan mij en heb ik wat raars met mijn instellingen gedaan of zijn de You Tube filmpjes echt weg/niet zichtbaar meer.
In het sfeer topic zie ik ze ook niet meer, alles weg ...

Niet meer zichtbaar inderdaad.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

punkman

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 06, 2016, 13:20:51
Ik heb ze allemaal nog

Raar, bij alle posten waarin YT filmpje stond krijg ik nu een leeg vak.
Maar jij ziet ze dus nog wel ?


Kuzmanovic-Apeldoorn

Ja en kan ze ook nog afspelen
Henk, held, bedankt

punkman

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 06, 2016, 13:37:56
Ja en kan ze ook nog afspelen

Oké, dank je.
Dan moet even kijken wat ik verkeerd heb staan of gedaan.  :_schater

dizzhead

Ik heb niks gedaan en bij mij is het plotseling ook leeg - meerdere browsers geprobeerd.

gobo

As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

punkman

Zijn dus meerderen die er last van hebben.
Of is Kuzmanovic-Apeldoorn de enige die ze nog wel kan zien.  :_schater :_schater

Misschien dat heer Dokkumer hier een antwoord op heeft.




Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: punkman op april 06, 2016, 16:21:52
Of is Kuzmanovic-Apeldoorn de enige die ze nog wel kan zien.  :_schater :_schater

Ok ik geef het toe  |:) |:)
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Ik gebruik Firefox en daar zie ik ze nog wel.
Snel ff via IE gekeken en daar zijn ze idd weg.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021