Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2016, 18:21:03
Ik gebruik Firefox en daar zie ik ze nog wel.
Snel ff via IE gekeken en daar zijn ze idd weg.
k gebruik chroom en dat  gaat goed bij IE zijn ze ook bij mij weg
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Heb er de testikels verstand van, maar denk dat er drie opties zijn.

1. Update Interknurft Explorer
2. Update Youtube zodat dit conflicten geeft met IE
3. TaurusJr vragen, die heeft hier meer verstand van!

Collingwood

Zometeen Barto, Ype Smid en Gerard Bos in Bynt.
Kalmte alleen kan u redden.

Utekleitrokken

Ype, Ype... Uitstraling van een zak hooi. Zoals gewoonlijk.

Collingwood

Is wel opvallend positief over het nieuwe stadion.
('Ziet er verrotte goed uit. Moet wel raar lopen als we het niet voor elkaar krijgen.')
Kalmte alleen kan u redden.

Geelblauwstiens

Barto kan het 10x beter verwoorden dan Ype.
Respect voor Martijn. Man wat zie je d'r moe uit.
Snel op vakantie en tot bij dtd !!

Collingwood

Inderdaad te zien dat hij onder de situatie lijdt. Ongeacht zijn voetbalkwaliteiten een echte Cambuur-man.
Kalmte alleen kan u redden.

El Ma-kri-niii

Nu we weer Jupiler League spelen, zouden er dan ook weer liveverslagen op de radio komen? Zou mooi door Omroep Leo gedaan kunnen worden.

Bernardo

Was nou toch ook gewoon live op radio bij Omrop F en NOS Langs de lijn. ;)

El Ma-kri-niii

Citaat van: Bernardo op mei 28, 2016, 12:35:34
Was nou toch ook gewoon live op radio bij Omrop F en NOS Langs de lijn. ;)
Langs de Lijn houdt nu op, en OF deed geen 90 minuten lang commentaar toch? Ik dacht dat zij alleen af en toe flitsen deden, maar ik kan me vergissen.

Dokkumer

OF deed lange flitsen met af en toe een stukje muziek. Leo had geen uitzendrecht voor de Eredivisie.  Zal eens horen hoe ze dit komend seizoen gaan aanpakken.

Vedetski

Ze zenden op Fox ook af en toe wel wedstrijden uit van de JL, denk dat we daar ook nog wel eens live op te zien zijn.

Anders gewoon old school radio aan, of gewoon bezoeken natuurlijk.  :koffie
:koffie

1992SCC

op vrijdag is er een schakelsyteem bij FOX. Is heel leuk om naar te kijken. Ik zou de wedstrijden trouwens gewoon bezoeken, in de Jupiler is het voor cambuur (bijna) altijd feest.... de laatste paar jaar iig ;)

Tevens worden er ook nog een paar complete wedstrijden uitgezonden op de andere FOX zenders.

Utekleitrokken

Momenteel Sipke bij OF. Zal straks wel herhaald worden ofsu.

Vlampiep

Citaat van: Utekleitrokken op oktober 28, 2016, 18:31:38
Momenteel Sipke bij OF. Zal straks wel herhaald worden ofsu.
Heeeee dikke prima Sipke.
Ut was weer gewoan een DKV  Cambuur gelul op omrop Abe.
Hij het um dur goead deur heen praten met die gierrieders.
Je mutte wat, mar ik su un hadde skeet laate en segge fan de groeten an Abe want die is al jaren hatstikkene doad.