Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-05-13] Excelsior - S.C. Cambuur

Gestart door Ruppppert, april 16, 2013, 12:38:08

Vorige topic - Volgende topic

Bascambuur


Grijskijkert

Ik word gek hier.. 2e schone shirt aan, ik blijf met koffie gooien..
IN HENK WE TRUST!!!

punkman

Wat moet Henk nu,  op slot gooien of doorgaan met aanvallen ?

Grijskijkert

Citaat van: punkman op mei 03, 2013, 21:13:20
Wat moet Henk nu,  op slot gooien of doorgaan met aanvallen ?
Hemmen er zo bij en er over heen.. niks aan het toeval overlaten..
IN HENK WE TRUST!!!

punkman

Citaat van: grijskijker op mei 03, 2013, 21:14:39
Hemmen er zo bij en er over heen.. niks aan het toeval overlaten..

Denk dat je gelijk hebt, maar wil nu ff niet in de schoenen van Henk staan.
Moeilijke keuze ... :scc :scc

Grijskijkert

Citaat van: punkman op mei 03, 2013, 21:16:25

Denk dat je gelijk hebt, maar wil nu ff niet in de schoenen van Henk staan.
Moeilijke keuze ... :scc :scc
Maak je de 2e  dan gooi je de wedstrijd op slot...
IN HENK WE TRUST!!!

FrannySCC

Heeft er iemand een werkende livestream  :)

Dokkumer

Niet op slot gooien, dan roep je het onheil over jezelf af.

Eagles net een glaszuivere strafschop onthouden.

punkman

Komop Cambuur, kakt weer helemaal in :scc :scc :scc

FrannySCC

Pleaase iemand livestream ik zit hier op een camping en stress em een beetje

ZFC

Citaat van: FrannySCC op mei 03, 2013, 21:19:19
Heeft er iemand een werkende livestream  :)

http://www.firstrow1.eu

Hoop zo dat jullie kampioen worden. Groeten uit zwolle.

Grijskijkert

Wat een kansen..pff niet normaal.. Hemmen er in :D
IN HENK WE TRUST!!!

punkman


ZFC


Bascambuur