Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-05-13] Excelsior - S.C. Cambuur

Gestart door Ruppppert, april 16, 2013, 12:38:08

Vorige topic - Volgende topic

DC

Citaat van: Cambuur Liwwadden op mei 03, 2013, 17:04:20
Denk dat de meeste DKV toeschouwers er niet zo heel blij mee zullen zijn daarintegen.
En dat bij menigeen het dunne bij ze langs de benen loopt wanneer ze de uitslagen om 21.45 uur aanschouwen.

Die binne bang dat Cambuur dan weer supporters toeschouwers en sponsoren bij hun wegtrekt.

punkman

GO AHEAD EAGLES@KOWETNIEUWS   1m  Als wij winnen en cambuur verliest ... is volendam alsnog kampioen dus cambuur moet gewoon winnen ! #zouden #ze #ons #eeuwig #dankbaar #zijn


Zo te zien zal het aan hun niet liggen !
Wij hoeven dus alleen nog maar te winnen.  :scc :scc :scc :scc :schaal

kgscc

Gerard van de Belt bij Omrop abe. Bij promotie gaat het sponsergeld 25% omhoog, goed geregeld

okkele

Citaat van: denistel op mei 03, 2013, 15:58:11
al ff moooi op noord zeten scherm wut mooi op bouwt de bier taps wudde plaatst dus wie niet in rotterdam is gewoon lekker
op de noord tribune vanavond.
Ik sta godverdegodver in de 4de file vandaag.
Ik ga t niet redden.
:(
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

oldehove

Zijn er nog kaarten voor vanavond op het scherm?
ut komt su as het komt

punkman

Citaat van: oldehove op mei 03, 2013, 18:03:22
Zijn er nog kaarten voor vanavond op het scherm?

Genoeg, je kan er gewoon heen

oldehove

ut komt su as het komt


pvanbuijtene

Miskien domme vraag of al eerder beantwoird .. kaartje koop je bij ingang noord?

punkman

Citaat van: pvanbuijtene op mei 03, 2013, 18:16:15
Miskien domme vraag of al eerder beantwoird .. kaartje koop je bij ingang noord?

Was administratie, nu kassaplein.

pvanbuijtene


punkman


Dokkumer

Die kut palingkeeper kopt nota bene nog een bal uit zijn doel.. Maar nu eerst maar eens naar onszelf kijken.. Ook niet al te best nog.

punkman

Mag inderdaad ook veel beter. Maar goede sfeer daar, hulde aan onze suporters. |:)

Bascambuur