Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-05-13] Excelsior - S.C. Cambuur

Gestart door Ruppppert, april 16, 2013, 12:38:08

Vorige topic - Volgende topic

Bascambuur


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer


punkman

Dokummer, volg jij egels - palingsnuivers ook ?
Als dat zo is, hoe lijkt het daar ?

punkman


Dokkumer

Citaat van: punkman op mei 03, 2013, 20:41:46
Dokummer, volg jij egels - palingsnuivers ook ?
Als dat zo is, hoe lijkt het daar ?

Eagles zeker beter, palingsnuivers zijn een aantal keer goed weggekomen.

punkman

Zit er echt gewoon in ....
Kan niet poepen, krijg niks door me keel op bier na dan ..
Had de hele dag al het gevoel.
Fluit beide wedstrijden nu maar af en hou deze stand aan. :scc

punkman

Maar als ik goed begrijp Dokkumer, zal voor de verandering je naam eens goed schrijven, zijn de Eagels de bovenliggende partij ?
Volendammers bang ?

Dokkumer

U heeft het helemaal goed gezien punkman. Eagles gewoon terecht op voorsprong. Had ook wel 5-2 kunnen zijn.

Denk dat de palinkies te veel onder druk staan...

RyCam

Eagles verdienen idd de overwinning!! Wordt zenuwslopend..

punkman

Citaat van: Dokkumer op mei 03, 2013, 20:57:05
U heeft het helemaal goed gezien punkman. Eagles gewoon terecht op voorsprong. Had ook wel 5-2 kunnen zijn.

Denk dat de palinkies te veel onder druk staan...

U ? U mag gewoon wel meneer zeggen hoor  :devil
Doe maar gewoon je juh, bin nou alweer 10 jaar ouder van de spanningen, en met U voel ik me 20 uur ouder .. :scc

Dokkumer


punkman

Kenne we niet gewoon niet nu affluiten beide wedstrijden ?

Bascambuur

3-1. Kom op Cambuur, maak die 2-0 even.  |:) |:) |:)

punkman