Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-05-13] Excelsior - S.C. Cambuur

Gestart door Ruppppert, april 16, 2013, 12:38:08

Vorige topic - Volgende topic

nepomuk


Dokkumer

Citaat van: rigardo op mei 03, 2013, 22:01:43
Mannen gekkehuis!! Van harte met het kampioenschap!!

Gr. uit venhuizen

Hooijboer hooligan

Dankje Rick!! Je bent maandag -en op elke andere dag- altijd welkom in Leeuwarden ;)

Dokkumer


NEC-Nijmegen

Beste cambuur fans,

Gefeliciteerd en tot volgend seizoen!!
Fijne dagen allemaal!

Groet, NEC supporters!

papier

Ook in Vietnam wordt er genoten van dit kampioenschap, genot.

Trebor

 |:) yes, wat een ongelooflijk mooi slot. Iedereen gefeliciteerd |:)

Grijskijkert

Citaat van: grijskijker op mei 03, 2013, 21:45:46
Ik ga 340 km rijden..plankgas :devil
Maandag maar, morgen te veel te doen... have fun  vanavond mensen |:)
IN HENK WE TRUST!!!


speculeter

Wat smaakt dat biertje lekker.....
KAMPIOENEN |:)

gewoon een fan

Yes zo ongelofelijk blij  _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Wat zal Arts balen  :y

Grijskijkert

Citaat van: peter op mei 03, 2013, 22:45:28
Wat smaakt dat biertje lekker.....
KAMPIOENEN |:)
Mijn cola zero ook :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Slechte voorspelling in de pool
MAARDIEKANMEGESTOLENWORDEN :proost

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

gewoon een fan

Iemand enig idee hoe laat de spelers verwacht worden?