Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Corona maatregelen

Gestart door Huizen, september 28, 2020, 14:18:46

Vorige topic - Volgende topic

PePe

De overheid vind ook, dat de reisbewegingen van en naar stadions door vele duizenden fans niet gewenst is, tijdens de 2e Corona golf.

Bankzitter

#31
Dat is alleen een argument als men heeft  onderzocht of mensen ipv het voetbal niet iets gaan doen waarbij risico groter is.
Mogelijk buiten de regio, zonder (camara)toezicht rondlopend in een veel drukkere locatie.
Anders is naar het voetbal laten gaan wellicht veiliger

EdsjeSCC

Vanwege voetbal kom ik nooit op zaterdag in de stad, nu moesten we gister echt wat hebben en als je er dan toch bent kun je net zo goed nog ff rondstruinen. Dachten we. De tandjes wat een drukte overal zeg. Meteen de auto weer opgezocht en de groeten!

En vandaag zat iedereen schijnbaar in de kerk. Te zingen

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 04, 2020, 19:49:42
Vanwege voetbal kom ik nooit op zaterdag in de stad, nu moesten we gister echt wat hebben en als je er dan toch bent kun je net zo goed nog ff rondstruinen. Dachten we. De tandjes wat een drukte overal zeg. Meteen de auto weer opgezocht en de groeten!

En vandaag zat iedereen schijnbaar in de kerk. Te zingen
haha geweldig.

sunderland

Hoorde ook dat het gister heel druk was. Zelf moest ik vandaag naar de decathlon. Wat een drukte daar op de centrale, belachelijk

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op oktober 04, 2020, 21:41:07
Zelf moest ik vandaag naar de decathlon.

Strak broekje voor het hardlopen?  :y
Henk, held, bedankt


Treb

Citaat van: sunderland op oktober 04, 2020, 21:41:07
Hoorde ook dat het gister heel druk was. Zelf moest ik vandaag naar de decathlon. Wat een drukte daar op de centrale, belachelijk

Je was er zelf ook toch?

sunderland

Citaat van: Treb op oktober 05, 2020, 08:32:54
Je was er zelf ook toch?
ik moest wel even. Anders kon Mien seun vandaag niet naar school fietsen. Maar klopt idd dat je dat zegt.


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Het zou ook niets bijdragen aan het aantal besmetting... het aantal profvoetballers is een van de kleinste beroepsgroepen van Nederland schat ik zo in. Dat zou puur symboolpolitiek zijn.

thankyou

Opzich wel mooi nieuws idd.. maar aan de andere kant .. straks tot en maart geen Supporters erbij?? Ik hou mijn hart vast
Cambuur, Beer & Loyal Mates

speculeter

Wat ik gehoord heb tot Januari.

Galdiano

Citaat van: thankyou op oktober 12, 2020, 20:27:11
Opzich wel mooi nieuws idd.. maar aan de andere kant .. straks tot en maart geen Supporters erbij?? Ik hou mijn hart vast

Zolang de competitie maar door blijft gaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets